Page 14 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 14
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja
197 Primer 78: Sonata v As-duru, op. 31/št. 3, 3. stavek, takt št. 1-3,
L. van Beethoven
214 Primer 79: Učiteljevi spremljavi z različnim značajem za učenčeve
improvizacije po črnih tipkah
215 Primer 80: Najpreprostejše ponavljanje motivov v poziciji sredinskega C
216 Primer 81: Igranje odmevov
216 Primer 82: Igranje preprostih vprašanj in odgovorov v C-duru,
po vseh belih tipkah
217 Primer 83: Učenec improvizira odgovore na dana vprašanja
s kvintakordi in nadaljuje z novimi vprašanji in odgovori
218 Primer 84: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v C-duru
219 Primer 85: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v D-duru
219 Primer 86: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v c-molu
220 Primer 87: Petprstne pozicije na glavnih stopnjah C-dura
220 Primer 88: Možnost improvizacije v petprstnih pozicijah na glavnih
stopnjah C-dura
220 Primer 89: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstnih pozicijah na glavnih stopnjah C-dura
221 Primer 90: Učenec harmonizira pesem Katarina Barbara z osnovnimi
toni tonike, subdominante in dominante
ter s sozvočnimi kvintami na teh tonih
221 Primer 91: Kadenca I-V7 v D-duru, ki jo igra učenec, učitelj ali drug
učenec pa lahko improvizira v D-duru
222 Primer 92: Kadenca I-IV-V7 v A-duru, ki jo igra učenec, učitelj
ali drug učenec pa lahko improvizira v A-duru
222 Primer 93: Spremljava za improvizacijo na kadenco v F-duru
222 Primer 94: Spremljava za improvizacijo na kadenco ii-V-I-IV v C-duru
223 Primer 95: Učenec igra ruski Kazačok ob spremljavi akordov
na različne načine (sozvočno, Albertijevi basi …)
223 Primer 96: Učenec dopolni spremljavo v stilu tanga
224 Primer 97: Učenec igra N‘mav čez Izaro ob spremljavi predlaganih
akordov
224 Primer 98: Improvizacija B-dela tridelne pesemske oblike
225 Primer 99: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo B-dela
tridelne pesemske oblike
12
197 Primer 78: Sonata v As-duru, op. 31/št. 3, 3. stavek, takt št. 1-3,
L. van Beethoven
214 Primer 79: Učiteljevi spremljavi z različnim značajem za učenčeve
improvizacije po črnih tipkah
215 Primer 80: Najpreprostejše ponavljanje motivov v poziciji sredinskega C
216 Primer 81: Igranje odmevov
216 Primer 82: Igranje preprostih vprašanj in odgovorov v C-duru,
po vseh belih tipkah
217 Primer 83: Učenec improvizira odgovore na dana vprašanja
s kvintakordi in nadaljuje z novimi vprašanji in odgovori
218 Primer 84: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v C-duru
219 Primer 85: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v D-duru
219 Primer 86: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstni poziciji v c-molu
220 Primer 87: Petprstne pozicije na glavnih stopnjah C-dura
220 Primer 88: Možnost improvizacije v petprstnih pozicijah na glavnih
stopnjah C-dura
220 Primer 89: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo
v petprstnih pozicijah na glavnih stopnjah C-dura
221 Primer 90: Učenec harmonizira pesem Katarina Barbara z osnovnimi
toni tonike, subdominante in dominante
ter s sozvočnimi kvintami na teh tonih
221 Primer 91: Kadenca I-V7 v D-duru, ki jo igra učenec, učitelj ali drug
učenec pa lahko improvizira v D-duru
222 Primer 92: Kadenca I-IV-V7 v A-duru, ki jo igra učenec, učitelj
ali drug učenec pa lahko improvizira v A-duru
222 Primer 93: Spremljava za improvizacijo na kadenco v F-duru
222 Primer 94: Spremljava za improvizacijo na kadenco ii-V-I-IV v C-duru
223 Primer 95: Učenec igra ruski Kazačok ob spremljavi akordov
na različne načine (sozvočno, Albertijevi basi …)
223 Primer 96: Učenec dopolni spremljavo v stilu tanga
224 Primer 97: Učenec igra N‘mav čez Izaro ob spremljavi predlaganih
akordov
224 Primer 98: Improvizacija B-dela tridelne pesemske oblike
225 Primer 99: Učiteljeva spremljava za učenčevo improvizacijo B-dela
tridelne pesemske oblike
12