Page 342 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 342
aša Dolenc Orbanić, Petra Furlan in Nastja Cotič
Preglednica 6 Strinjanje s trditvami (rangirane po aritmetičnih sredinah)
Trditve Nx
Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti. ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje- ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje. ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa. ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu. ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci. ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje. ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna. ,
Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti. ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje- ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje. ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa. ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu. ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci. ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje. ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna. ,
strinja. Študenti 4. letnika se v večini (72,5 ) popolnoma strinjajo z omenjeno
trditvijo. Pri prvi trditvi so se pokazale tudi statistično značilne razlike (U =
569,000; p = 0,015) med študenti 1. in 4. letnika (preglednica 8).
Druga trditev se je nanašala na večjo učinkovitost učenja naravoslovja z IKT
342
Preglednica 6 Strinjanje s trditvami (rangirane po aritmetičnih sredinah)
Trditve Nx
Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti. ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje- ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje. ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa. ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu. ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci. ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje. ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna. ,
Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti. ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje- ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost. ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje. ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa. ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu. ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci. ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje. ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna. ,
strinja. Študenti 4. letnika se v večini (72,5 ) popolnoma strinjajo z omenjeno
trditvijo. Pri prvi trditvi so se pokazale tudi statistično značilne razlike (U =
569,000; p = 0,015) med študenti 1. in 4. letnika (preglednica 8).
Druga trditev se je nanašala na večjo učinkovitost učenja naravoslovja z IKT
342