Page 342 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 342
aša Dolenc Orbanić, Petra Furlan in Nastja Cotič

Preglednica 6 Strinjanje s trditvami (rangirane po aritmetičnih sredinah)

Trditve Nx

Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave  ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti.  ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje-  ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo.  ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj  ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost.  ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje.  ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s  ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa.  ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu.  ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci.  ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje.  ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna.  ,
Z uporabo IKT lahko učencem približamo nekatere naravoslovne pojave  ,
in procese.
Z uporabo IKT lahko razvijamo raziskovalne sposobnosti.  ,
Z uporabo IKT lahko razvijamo različne naravoslovne postopke (merje-  ,
nje, načrtovanje poskusov . . .).
Učenci so pri pouku naravoslovja z IKT aktivnejši in več sodelujejo.  ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj  ,
med vrstniki.
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost.  ,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mišljenje.  ,
Poučevanje naravoslovja s pomočjo IKT je enostavnejše v primerjavi s  ,
tradicionalnim.
Učenje naravoslovja z IKT je učinkovitejše od tradicionalnega pristopa.  ,
Kot učitelj bi uporabljal tablični računalnik pri laboratorijskem delu.  ,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT imamo manjši nadzor nad učenci.  ,
Uporaba IKT lahko nadomesti izkušenjsko učenje.  ,
Uporaba IKT pri pouku naravoslovja je časovno potratna.  ,

strinja. Študenti 4. letnika se v večini (72,5 ) popolnoma strinjajo z omenjeno
trditvijo. Pri prvi trditvi so se pokazale tudi statistično značilne razlike (U =
569,000; p = 0,015) med študenti 1. in 4. letnika (preglednica 8).

Druga trditev se je nanašala na večjo učinkovitost učenja naravoslovja z IKT

342
   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347