Page 219 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 219
edilo je trajen in dragocen prispevek ne
le k poglobljenemu razumevanju pomena
kulturne in umetnostne vzgoje, ki jo ima ta
za celovit razvoj posameznikov, ampak je

tudi zakladnica reȵeksij praktiÏnih primerov
takega holistiÏnega izobraževalnega
pristopa, temeljeÏega na sodobnih

vzgojno-izobraževalnih paradigmah, kot je
denimo reformna pedagogika.

Monograȴja je zaradi tega dobrodošlo
branje ne le za raziskovalke in raziskovalce
na podroÏju vzgoje in izobraževanja, paÏ pa

tudi za pedagoški kader od profesoric in
profesorjev do vzgojiteljic in vzgojiteljev:
njenega pomena ne gre zanemariti niti v
sklopu izobraževanja študentk in študentov
na pedagoških in umetniških študijskih

programih.

Tomaž Grušovnik
   214   215   216   217   218   219   220