Page 219 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 219
edilo je trajen in dragocen prispevek ne
le k poglobljenemu razumevanju pomena
kulturne in umetnostne vzgoje, ki jo ima ta
za celovit razvoj posameznikov, ampak je
tudi zakladnica reȵeksij praktiÏnih primerov
takega holistiÏnega izobraževalnega
pristopa, temeljeÏega na sodobnih
vzgojno-izobraževalnih paradigmah, kot je
denimo reformna pedagogika.
Monograȴja je zaradi tega dobrodošlo
branje ne le za raziskovalke in raziskovalce
na podroÏju vzgoje in izobraževanja, paÏ pa
tudi za pedagoški kader od profesoric in
profesorjev do vzgojiteljic in vzgojiteljev:
njenega pomena ne gre zanemariti niti v
sklopu izobraževanja študentk in študentov
na pedagoških in umetniških študijskih
programih.
Tomaž Grušovnik
le k poglobljenemu razumevanju pomena
kulturne in umetnostne vzgoje, ki jo ima ta
za celovit razvoj posameznikov, ampak je
tudi zakladnica reȵeksij praktiÏnih primerov
takega holistiÏnega izobraževalnega
pristopa, temeljeÏega na sodobnih
vzgojno-izobraževalnih paradigmah, kot je
denimo reformna pedagogika.
Monograȴja je zaradi tega dobrodošlo
branje ne le za raziskovalke in raziskovalce
na podroÏju vzgoje in izobraževanja, paÏ pa
tudi za pedagoški kader od profesoric in
profesorjev do vzgojiteljic in vzgojiteljev:
njenega pomena ne gre zanemariti niti v
sklopu izobraževanja študentk in študentov
na pedagoških in umetniških študijskih
programih.
Tomaž Grušovnik