Page 684 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 684
psiholog v dilemi: etične vsebine in etična zavest v praksi
domačih konferenc, okroglih miz, izvaja predavanja za učitelje ter je av-
torica več strokovnih in znanstvenih člankov. Njeno poslanstvo je zavze-
manje za duševno zdravje.
izr. prof. dr. Tomaž Grušovnik, univ. dipl. fil.
Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper
Tomaž Grušovnik deluje na področju filozofije edukacije in etike. Leta
2009 je kot Fulbrightov štipendist gostoval na Univerzi Nove Mehike
(ZDA), leta 2011 je bil gostujoči predavatelj na Univerzi v Oslu, leta 2022
pa na Univerzi v Tamperu. Souredil je zbornika Borders and Debordering
(Lexington, 2017) in Environmental and Animal Abuse Denial (Lexington,
2020), je tudi avtor osmih knjig v slovenščini, za eno od njih je bil leta
2022 nominiran za Rožančevo nagrado, istega leta pa je prejel nagrado
Prometej znanosti.
dr. Polona Matjan Štuhec, univ. dipl. psih., spec. klin. psih.
Inštitut za klinično psihologijo in psihoterapijo, Ljubljana
Polona Matjan Štuhec se ukvarja s klinično psihološko diagnostiko in
klinično psihološka pomočjo. Njeno področje dela so razvojna analitič-
na psihoterapija, skupinska analiza, mentorstvo specializantom klinič-
ne psihologije, poučevanje razvojne analitične psihoterapije in skupin-
ske analize ter supervizija obeh metod psihoterapije. Je tudi predsednica
Komisije za etiko pri Zbornici kliničnih psihologov.
asist. dr. Tina Tinkara Peternelj, univ. dipl. biokem.
Oddelek za psihologijo, Fakulteta za matematiko, naravoslovje
in informacijske tehnologije, Univerza na Primorskem, Koper
Tina Tinkara Peternelj je študij biokemije pričela na Fakulteti za kemi-
jo in kemijsko tehnologijo UL, doktorski študij pa opravila v Avstraliji na
šoli Human Movement and Nutrition Sciences. Kot podoktorska razisko-
valka se je zaposlila na Kemijskem inštitutu v Ljubljani, kjer se je posve-
čala preučevanju kompleksnosti imunskega odziva. Od leta 2016 poučuje
v okviru študijskega programa Biopsihologija na UP FAMNIT. Skozi svo-
je pedagoško delo skuša študente navduševati nad povezavo med umom
in telesom ter pomembnostjo vloge celičnega dogajanja pri razpoloženju
in vedenjskih vzorcih.
682