Page 10 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 10
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem
Preglednica 13: Vrstni red dejavnikov za izbiro študija za posamezno skupino 126
na UP FVZ. 126
Preglednica 14: Trenutni in želeni najbolj relevantni viri za pridobivanje informacij 127
o študiju na UP FVZ. 127
Preglednica 15: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij 128
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa prve stopnje)«. 128
Preglednica 16: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij 129
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa prve stopnje)«.
Preglednica 17: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa druge stopnje)«.
Preglednica 18: Stopnja strinjanja s trditvami, ki se nanašajo na zavzetost za študij
(dodiplomski študij – študijska programa prve bolonjske stopnje).
Preglednica 19: Dejavniki, ki so vodili odločanje anketirancev.
v. čuk et al. ■ razvoj kompetenc v zdravstveni negi in prehranskem
svetovanju – dietetiki
Preglednica 20: Demografski podatki in splošno zadovoljstvo s pridobljenim 144
znanjem, veščinami in kompetencami diplomantov in študentov ZN in PSD.
Preglednica 21: Stopnja strinjanja s trditvami o pridobljenih kompetencah v času 145
študija (Diplomanti in trenutni študenti zdravstvene nege).
Preglednica 22: Stopnja strinjanja s trditvami o pridobljenih kompetencah 147
(Diplomanti in študenti PSD).
Preglednica 23: Zaposlenost anketiranih delodajalcev in kliničnih mentorjev. 148
Preglednica 24: Delovno področje kliničnega usposabljanja. 148
Preglednica 25: Stopnja strinjanja delodajalcev s kompetencami študentov 149
in diplomantov, pridobljenimi v času študija.
b. borota et al. ■ ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev
ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje
predšolska vzgoja
Preglednica 26: Povprečna ocena strukturnih pogojev za študij skupaj in glede 159
na način izvedbe študija PV.
Preglednica 27: Povprečne ocene pogostosti uporabe strukturnih pogojev študija 160
in t-preizkus za primerjavo povprečij pogostosti uporabe glede na način izvedbe
študija.
Preglednica 28: Ocena zadovoljstva študentov z vsebinsko in organizacijsko zasnovo
študija ter upoštevanjem različnih potreb študentov. 161
Preglednica 29: Povprečne ocene vpliva študija, po mnenju študentov, na doseganje
kompetenc študentov in t-preizkus za primerjavo povprečij vpliva glede na način
izvedbe študija. 165
Preglednica 30: Povprečne ocene učinka študija in t-preizkus za primerjavo povprečij
glede na način izvedbe študija. 166
8
Preglednica 13: Vrstni red dejavnikov za izbiro študija za posamezno skupino 126
na UP FVZ. 126
Preglednica 14: Trenutni in želeni najbolj relevantni viri za pridobivanje informacij 127
o študiju na UP FVZ. 127
Preglednica 15: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij 128
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa prve stopnje)«. 128
Preglednica 16: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij 129
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa prve stopnje)«.
Preglednica 17: Odgovori na vprašanje »Kdaj (časovno) ste se odločili za študij
na študijskem programu, ki ste si ga izbrali? (študijska programa druge stopnje)«.
Preglednica 18: Stopnja strinjanja s trditvami, ki se nanašajo na zavzetost za študij
(dodiplomski študij – študijska programa prve bolonjske stopnje).
Preglednica 19: Dejavniki, ki so vodili odločanje anketirancev.
v. čuk et al. ■ razvoj kompetenc v zdravstveni negi in prehranskem
svetovanju – dietetiki
Preglednica 20: Demografski podatki in splošno zadovoljstvo s pridobljenim 144
znanjem, veščinami in kompetencami diplomantov in študentov ZN in PSD.
Preglednica 21: Stopnja strinjanja s trditvami o pridobljenih kompetencah v času 145
študija (Diplomanti in trenutni študenti zdravstvene nege).
Preglednica 22: Stopnja strinjanja s trditvami o pridobljenih kompetencah 147
(Diplomanti in študenti PSD).
Preglednica 23: Zaposlenost anketiranih delodajalcev in kliničnih mentorjev. 148
Preglednica 24: Delovno področje kliničnega usposabljanja. 148
Preglednica 25: Stopnja strinjanja delodajalcev s kompetencami študentov 149
in diplomantov, pridobljenimi v času študija.
b. borota et al. ■ ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev
ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje
predšolska vzgoja
Preglednica 26: Povprečna ocena strukturnih pogojev za študij skupaj in glede 159
na način izvedbe študija PV.
Preglednica 27: Povprečne ocene pogostosti uporabe strukturnih pogojev študija 160
in t-preizkus za primerjavo povprečij pogostosti uporabe glede na način izvedbe
študija.
Preglednica 28: Ocena zadovoljstva študentov z vsebinsko in organizacijsko zasnovo
študija ter upoštevanjem različnih potreb študentov. 161
Preglednica 29: Povprečne ocene vpliva študija, po mnenju študentov, na doseganje
kompetenc študentov in t-preizkus za primerjavo povprečij vpliva glede na način
izvedbe študija. 165
Preglednica 30: Povprečne ocene učinka študija in t-preizkus za primerjavo povprečij
glede na način izvedbe študija. 166
8