Page 61 - UP FAMNIT - 10 let poti navzgor. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 61
jekt eholokacija: izkustveno učenje
zaznavanja prostora s pomočjo zvoka
HICUP – Laboratorij za interakcijo
človek – računalnik
Kljub temu da se naša življenja vse bolj prepletajo Strategija HICUP sloni na izvajanju raziskav o novih
z uporabo različnih računalniških sistemov (npr. interakcijskih konceptih, ki se opirajo na temeljne
osebnega računalnika, pametnega telefona, pametne vede računalništva (kot so podatkovno rudarjenje,
ure, tablice …), se naša interakcija z njimi v zadnjih strojno učenje, računalniški vid, računalniška grafika,
štiridesetih letih ni bistveno spremenila. V Laboratoriju jezikovne tehnologije, ipd.) in vede, ki postavljajo
za interakcijo človek – računalnik na Univerzi v ospredje človeka (psihologija, sociologija,
na Primorskem (HICUP) želimo zato to prakso ergonomija).
spremeniti z načrtovanjem inovativnih pametnih V raziskave vključujemo tudi študente, ki imajo tako
uporabniških vmesnikov, ki delujejo kot razširitev možnost usvojiti dodatna znanja iz računalništva
naših fizičnih, mentalnih in vedenjskih sposobnosti. in drugih ved, prav tako pa vključujemo izsledke
Naše delo postavlja v ospredje uporabnika (User raziskav v študijskih proces – tako v sklopu izbirnih
Centered Design), za katerega gradimo uporabniško predmetov na dodiplomskem in podiplomskem
izkušnjo prihodnosti (User Experience – UX), ki študiju, kot tudi prek sodelovanja na poletnih šolah
stremi k enostavnejši uporabi, varnosti, koristnosti, ter v zaključnih nalogah in samostojnih projektih
praktičnosti, ergonomičnosti in učinkovitosti izdelkov, študentov.
storitev in vmesnikov.
zaznavanja prostora s pomočjo zvoka
HICUP – Laboratorij za interakcijo
človek – računalnik
Kljub temu da se naša življenja vse bolj prepletajo Strategija HICUP sloni na izvajanju raziskav o novih
z uporabo različnih računalniških sistemov (npr. interakcijskih konceptih, ki se opirajo na temeljne
osebnega računalnika, pametnega telefona, pametne vede računalništva (kot so podatkovno rudarjenje,
ure, tablice …), se naša interakcija z njimi v zadnjih strojno učenje, računalniški vid, računalniška grafika,
štiridesetih letih ni bistveno spremenila. V Laboratoriju jezikovne tehnologije, ipd.) in vede, ki postavljajo
za interakcijo človek – računalnik na Univerzi v ospredje človeka (psihologija, sociologija,
na Primorskem (HICUP) želimo zato to prakso ergonomija).
spremeniti z načrtovanjem inovativnih pametnih V raziskave vključujemo tudi študente, ki imajo tako
uporabniških vmesnikov, ki delujejo kot razširitev možnost usvojiti dodatna znanja iz računalništva
naših fizičnih, mentalnih in vedenjskih sposobnosti. in drugih ved, prav tako pa vključujemo izsledke
Naše delo postavlja v ospredje uporabnika (User raziskav v študijskih proces – tako v sklopu izbirnih
Centered Design), za katerega gradimo uporabniško predmetov na dodiplomskem in podiplomskem
izkušnjo prihodnosti (User Experience – UX), ki študiju, kot tudi prek sodelovanja na poletnih šolah
stremi k enostavnejši uporabi, varnosti, koristnosti, ter v zaključnih nalogah in samostojnih projektih
praktičnosti, ergonomičnosti in učinkovitosti izdelkov, študentov.
storitev in vmesnikov.