Page 83 - Sodobna in v študenta usmerjena fakulteta: vodnik po študijskih programih UP Fakultete za humanistične študije 2016/2017. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 83
eva sodobne tendence po transnacionalnem izobraževanju. Študenti spoznavajo
etične, filozofske, antropološke, jezikoslovne kot kulturološke vidike množičnih me-
dijev, prav tako študij prispeva k razumevanju raznovrstnosti spoznanj o sodobnih
sredstvih sporočanja (medijih), ki določajo informiranost, kulturno potrošnjo, obli-
kovanje osebne identitete, politične izbire, ne nazadnje pa tudi ekonomske razse-
žnosti družbenega življenja, kot so trg dela, reklamna in oglaševalska aktivnost.
Težišče je na komunikoloških vidikih medijev, zato se študenti seznanjajo z oblika-
mi komuniciranja in v tem smislu zlasti z množičnimi mediji ter s specifičnimi komu-
nikacijskimi pojavi, ki so značilni za sodobne družbe, denimo z javnim mnenjem,
javnostjo, s toleranco, multikulturnostjo. Osnovni cilj študijskega programa Komu-
niciranje in mediji je dvoplasten; po eni strani ponuja specifičen in izviren študij-
ski program v komunikološko profiliranem okolju slovenskih univerzitetnih študijev,
po drugi strani pa predmetnik kombinira in združuje bazična znanja komunikolo-
ške znanosti s humanističnimi pogledi na komunikacijske procese. Študijski program
usposablja raziskovalno usmerjene, razgledane in visoko usposobljene strokovnjake
za suvereno preučevanje različnih področij komunikološke znanosti, še posebej pa
s področja medijskih študijev.

Trajanje študija dve leti
Število kreditnih točk (ECTS) 120 ECTS (60 ECTS za letnik)
Način študija redni
Kraj izvajanja študija Koper
Strokovni naslov magister/magistrica medijskih in komunikacijskih študijev
(mag. medij. in kom. štud.)

83
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88