Page 435 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 435
raba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti
Svetovni splet 71,79
Projektor 70,26
Interaktivna tabla 39,49
Računalnik
92,82
CD/DVD predvajalnik
Glasbeni stolp 74,87
Drugo
56,41
1,54
Slika 11 Strukturni odstotki (f ) glede na vrsto IKT, ki jo uporabljajo učitelji med poukom
glasbene umetnosti
Ničesar 78,46
Projektor
Interaktivno tablo 4,62
Računalnik in dostop do spleta 12,31
Glasbeni stolp/CD predvajalnik
1,54
Drugo 2,56
4,62
Slika 12 Strukturni odstotki (f ) glede na to, ali učitelji pogrešajo kakšen element IKT za
uspešno delo pri pouku glasbene umetnosti
Pri vprašanju, kaj od sodobne tehnologije učitelji uporabljajo pri pouku
glasbene umetnosti, je bilo možnih več odgovorov. Slika 11 nam prikazuje, da
največ anketirancev, teh je 181 (92,82 ), uporablja računalnik. S 74,87 (146
učiteljev) je na drugem mestu CD oz. DVD. 71,79-odstotni delež anketiran-
cev (140 učiteljev) med poukom uporablja svetovni splet. Projektor med po-
ukom glasbene vzgoje uporablja 70,26 anketirancev (137 učiteljev). 56,41
(110 učiteljev) je označilo, da uporabljajo glasbeni stolp oz. CD-predvajalnik.
Interaktivno tablo uporablja najmanjši odstotek učiteljev. Glede na podane
odgovore je teh 39,49 (77 učiteljev). Glede na manjši odstotek uporabe in-
teraktivne table med poukom glasbene umetnosti lahko sklepamo, da je v
svoji učilnici nima veliko učiteljev. 1,54 (3 učitelji) je odgovorilo, da med po-
ukom uporabljajo drugo sodobno tehnologijo. Dopisali so, da sta to kamera
in telefon.
Zanimalo nas je, ali učitelji za uspešno delo pri pouku glasbene umetno-
sti pogrešajo kakšen element IKT. Na sliki 12 je vidno, da je večji del učite-
ljev zadovoljen z elementi IKT, ki jih ima v razredu – teh je 78,46 (153 učite-
ljev). Ker je bilo na vprašanje možno odgovoriti z več možnimi odgovori, so
nekateri anketiranci označili več odgovorov. 12,31 (24 učiteljev) je odgovo-
rilo, da v svojem razredu pogreša interaktivno tablo. 4,62 (devet učiteljev)
je takšnih, ki v svojem razredu nimajo projektorja, da bi lahko kaj predvajali
na tablo. 2,56 anketirancev (pet učiteljev) nima glasbenega stolpa oz. CD-
predvajalnika, ki ga pogrešajo za uspešno delo pri pouku glasbene umetno-
435
Svetovni splet 71,79
Projektor 70,26
Interaktivna tabla 39,49
Računalnik
92,82
CD/DVD predvajalnik
Glasbeni stolp 74,87
Drugo
56,41
1,54
Slika 11 Strukturni odstotki (f ) glede na vrsto IKT, ki jo uporabljajo učitelji med poukom
glasbene umetnosti
Ničesar 78,46
Projektor
Interaktivno tablo 4,62
Računalnik in dostop do spleta 12,31
Glasbeni stolp/CD predvajalnik
1,54
Drugo 2,56
4,62
Slika 12 Strukturni odstotki (f ) glede na to, ali učitelji pogrešajo kakšen element IKT za
uspešno delo pri pouku glasbene umetnosti
Pri vprašanju, kaj od sodobne tehnologije učitelji uporabljajo pri pouku
glasbene umetnosti, je bilo možnih več odgovorov. Slika 11 nam prikazuje, da
največ anketirancev, teh je 181 (92,82 ), uporablja računalnik. S 74,87 (146
učiteljev) je na drugem mestu CD oz. DVD. 71,79-odstotni delež anketiran-
cev (140 učiteljev) med poukom uporablja svetovni splet. Projektor med po-
ukom glasbene vzgoje uporablja 70,26 anketirancev (137 učiteljev). 56,41
(110 učiteljev) je označilo, da uporabljajo glasbeni stolp oz. CD-predvajalnik.
Interaktivno tablo uporablja najmanjši odstotek učiteljev. Glede na podane
odgovore je teh 39,49 (77 učiteljev). Glede na manjši odstotek uporabe in-
teraktivne table med poukom glasbene umetnosti lahko sklepamo, da je v
svoji učilnici nima veliko učiteljev. 1,54 (3 učitelji) je odgovorilo, da med po-
ukom uporabljajo drugo sodobno tehnologijo. Dopisali so, da sta to kamera
in telefon.
Zanimalo nas je, ali učitelji za uspešno delo pri pouku glasbene umetno-
sti pogrešajo kakšen element IKT. Na sliki 12 je vidno, da je večji del učite-
ljev zadovoljen z elementi IKT, ki jih ima v razredu – teh je 78,46 (153 učite-
ljev). Ker je bilo na vprašanje možno odgovoriti z več možnimi odgovori, so
nekateri anketiranci označili več odgovorov. 12,31 (24 učiteljev) je odgovo-
rilo, da v svojem razredu pogreša interaktivno tablo. 4,62 (devet učiteljev)
je takšnih, ki v svojem razredu nimajo projektorja, da bi lahko kaj predvajali
na tablo. 2,56 anketirancev (pet učiteljev) nima glasbenega stolpa oz. CD-
predvajalnika, ki ga pogrešajo za uspešno delo pri pouku glasbene umetno-
435