Page 79 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 79
Videosekcija 3
Družbeni angažma – UPOR
Ludvik Rogan
Gimnazija Franceta Miklošiča
Na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer so pod naslovom UPOR med drugim
nastale razstavljene fotografije in videoposnetki, ki pokažejo, kako s pomoč-
jo umetnosti mladostnike spodbuditi k občutljivemu opazovanju aktualnih
dogodkov ter kako skozi umetnost podpreti pedagoški proces v času pan-
demije, šolanja na daljavo. Primeri izpostavijo pomen, da poleg obravnave
rednih obveznih vsebin iz kurikula in učnih načrtov posvetimo pozornost tu-
di razmišljanju o smislu bivanja in kritični refleksiji družbenega dogajanja.
Mladostniki so skozi umetniške jezike izrazili svoja doživljanja v izolaciji, do-
življanja sveta, v katerem so bili fizično daleč drug od drugega, a skupaj v
skrbi drug za drugega, v strahu, negotovosti in tudi v doživljanju represije
oblasti . . .
Ključne besede: UPOR, družbeno dogajanje, refleksija, doživljanje v izolaciji,
fotografija, video
79
Družbeni angažma – UPOR
Ludvik Rogan
Gimnazija Franceta Miklošiča
Na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer so pod naslovom UPOR med drugim
nastale razstavljene fotografije in videoposnetki, ki pokažejo, kako s pomoč-
jo umetnosti mladostnike spodbuditi k občutljivemu opazovanju aktualnih
dogodkov ter kako skozi umetnost podpreti pedagoški proces v času pan-
demije, šolanja na daljavo. Primeri izpostavijo pomen, da poleg obravnave
rednih obveznih vsebin iz kurikula in učnih načrtov posvetimo pozornost tu-
di razmišljanju o smislu bivanja in kritični refleksiji družbenega dogajanja.
Mladostniki so skozi umetniške jezike izrazili svoja doživljanja v izolaciji, do-
življanja sveta, v katerem so bili fizično daleč drug od drugega, a skupaj v
skrbi drug za drugega, v strahu, negotovosti in tudi v doživljanju represije
oblasti . . .
Ključne besede: UPOR, družbeno dogajanje, refleksija, doživljanje v izolaciji,
fotografija, video
79