Page 10 - Naša pedagoška pot
P. 10

Predgovor


                  mine in izkušnje s študijem ter z začetki svoje poklicne poti. Njihove zgodbe
                  ponujajo edinstveno retrospektivo na pretekla desetletja izobraževanja, kar
                  omogoča vpogled v razvoj izobraževalnega sistema in karier, ki so jih štu-
                  denti gradili po zaključku študija. So namreč dragocen vir informacij in nav-
                  diha, saj razkrivajo, kako se je izobraževanje skozi leta spreminjalo in prilaga-
                  jalo novimizzivomter potrebam.
                    Posebno mesto v tem delu zavzema tudi intervju z visokošolsko učiteljico,
                  ki je pomembno skrbela za razvoj izobraževanja v predšolskem obdobju in s
                  svojim delom ter inovacijami postavila temelje za nadaljnji razvoj tega ključ-
                  nega področja izobraževanja.
                    Vzadnjemdelumonografijesmo zbrali izjave,zapise,anekdotein spomine
                  naših študentov, diplomantov, visokošolskih učiteljev ter strokovnih delav-
                  cev, ki so predstavljeni po abecednem vrstnemredu. Njihovezgodbeprina-
                  šajo živahen in iskren pogled na življenje ter delo na Pedagoški fakulteti in
                  odražajo bogato paleto izkušenj, ki so jih pridobili v času svojega študija in
                  dela pri nas.
                    Monografija je nastala v želji po ohranitvi skupnega, kolektivnega spomina
                  vseh,ki smo deltepomembnepedagoškezgodbe.Vupanju,dabo kolektivni
                  spomin priklical dogodke, ki zadevajo vse soudeležene v pomembni, pol sto-
                  letja trajajoči zgodbi Pedagoške fakultete, želimo nam in našim zanamcem
                  pustiti del svoje zgodovine.
                    Tiste, ki je orala ledino, utirala pot mlajšim generacijam, spreminjala življe-
                  nja in bogatila slovenski pedagoški prostor. Naj bo monografija opomnik in
                  spodbuda za nadaljnje uspehe ter razvoj Pedagoške fakultete v prihodnjih
                  letih.
                    Na tem mestu bi se radi zahvalili vsem, ki so pripomogli k nastajanju opusa
                  spominov, še posebej pa Orijani Gregorič, ki je pomembno prispevala na-
                  stanku monografije. Njena pomoč pri zbiranju dokumentarnega gradiva in
                  predanost sta bila ključnega pomena pri iskanju informacij. Orijana, hvala za
                  trud!

                       Dr. Nina Krmac in dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič
                       Urednici in visokošolski učiteljici













                  10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15