Page 10 - Naša pedagoška pot
P. 10
Predgovor
mine in izkušnje s študijem ter z začetki svoje poklicne poti. Njihove zgodbe
ponujajo edinstveno retrospektivo na pretekla desetletja izobraževanja, kar
omogoča vpogled v razvoj izobraževalnega sistema in karier, ki so jih štu-
denti gradili po zaključku študija. So namreč dragocen vir informacij in nav-
diha, saj razkrivajo, kako se je izobraževanje skozi leta spreminjalo in prilaga-
jalo novimizzivomter potrebam.
Posebno mesto v tem delu zavzema tudi intervju z visokošolsko učiteljico,
ki je pomembno skrbela za razvoj izobraževanja v predšolskem obdobju in s
svojim delom ter inovacijami postavila temelje za nadaljnji razvoj tega ključ-
nega področja izobraževanja.
Vzadnjemdelumonografijesmo zbrali izjave,zapise,anekdotein spomine
naših študentov, diplomantov, visokošolskih učiteljev ter strokovnih delav-
cev, ki so predstavljeni po abecednem vrstnemredu. Njihovezgodbeprina-
šajo živahen in iskren pogled na življenje ter delo na Pedagoški fakulteti in
odražajo bogato paleto izkušenj, ki so jih pridobili v času svojega študija in
dela pri nas.
Monografija je nastala v želji po ohranitvi skupnega, kolektivnega spomina
vseh,ki smo deltepomembnepedagoškezgodbe.Vupanju,dabo kolektivni
spomin priklical dogodke, ki zadevajo vse soudeležene v pomembni, pol sto-
letja trajajoči zgodbi Pedagoške fakultete, želimo nam in našim zanamcem
pustiti del svoje zgodovine.
Tiste, ki je orala ledino, utirala pot mlajšim generacijam, spreminjala življe-
nja in bogatila slovenski pedagoški prostor. Naj bo monografija opomnik in
spodbuda za nadaljnje uspehe ter razvoj Pedagoške fakultete v prihodnjih
letih.
Na tem mestu bi se radi zahvalili vsem, ki so pripomogli k nastajanju opusa
spominov, še posebej pa Orijani Gregorič, ki je pomembno prispevala na-
stanku monografije. Njena pomoč pri zbiranju dokumentarnega gradiva in
predanost sta bila ključnega pomena pri iskanju informacij. Orijana, hvala za
trud!
Dr. Nina Krmac in dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič
Urednici in visokošolski učiteljici
10