Page 97 - Mirko Slosar Glasbenik svojega časa
P. 97

Predavatelj, član strokovnih komisij in izvajalec znanstvenoraziskovalnih dejavnosti





















               Izbrana poglavja iz didaktike glasbene vzgoje (osebni arhiv Barbare Kopačin)

             predstavil pomen didaktike glasbenega pouka, zakaj je glasba potrebna v
             osnovnošolskem izobraževanju in nekaj informacij o glasbi. V nadaljevanju
             je podrobno izpostavil elemente glasbenega oblikovanja: zvok (barva, jakost,
             trajanje, višino), melodijo, ritem in večglasje. Sledijo poglavja o glasbenem
             razvoju otrok, glasbeni vzgoji v prvem in drugem triletju osnovne šole ter kot
             zadnja podrobna predstavitev glasbeno-didaktične igre.
               V drugem delu Izbranih poglavij iz didaktike glasbene vzgoje (Slosar, 2008a)
             je avtor podrobno predstavil taksonomijo vzgojno-izobraževalnih ciljev za
             čustveno, spoznavno in telesno gibalno področje ter navodila za pisanje
             učne priprave za glasbo.
               V tretjem delu Izbranih poglavij iz didaktike glasbene vzgoje (Slosar, 2008b) pa
             je vsebino namenil glasbi in elementom glasbenega oblikovanja, glasbene-
             mu razvoju ter glasbenemu izobraževanju razrednih učiteljev, kjer je izpostavil
             splošno in strokovno glasbeno izobraževanje razrednih učiteljev v Sloveniji ter
             izobraževanje in število ur glasbe primerjal z nekaterimi evropskimi državami.

               Predavatelj, član strokovnih komisij in izvajalec
             znanstvenoraziskovalnih dejavnosti
             Kot predavatelj na fakulteti in avtor pesmi za otroke je vodil delavnice, preda-
             val na seminarjih v času Jugoslavije, organiziral in sodeloval na zborovodskih
             šolah na Primorskem ter v zamejstvu (Koper, Trst). V času strokovnega izpo-
             polnjevanja iz glasbene terapije v Nijmegenu na Nizozemskem (1992–1994)
             je imel nekaj predavanj na Visoki šoli za umetnostno terapijo. Kot vabljeni
             predavatelj  je predaval tudi  na  Pedagoški  akademiji v  Celovcu  (2000/01).
             Redno je predaval na seminarjih v okviru stalnega strokovnega izpopolnje-



                                                                            97
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102