Page 97 - Mirko Slosar Glasbenik svojega časa
P. 97
Predavatelj, član strokovnih komisij in izvajalec znanstvenoraziskovalnih dejavnosti
Izbrana poglavja iz didaktike glasbene vzgoje (osebni arhiv Barbare Kopačin)
predstavil pomen didaktike glasbenega pouka, zakaj je glasba potrebna v
osnovnošolskem izobraževanju in nekaj informacij o glasbi. V nadaljevanju
je podrobno izpostavil elemente glasbenega oblikovanja: zvok (barva, jakost,
trajanje, višino), melodijo, ritem in večglasje. Sledijo poglavja o glasbenem
razvoju otrok, glasbeni vzgoji v prvem in drugem triletju osnovne šole ter kot
zadnja podrobna predstavitev glasbeno-didaktične igre.
V drugem delu Izbranih poglavij iz didaktike glasbene vzgoje (Slosar, 2008a)
je avtor podrobno predstavil taksonomijo vzgojno-izobraževalnih ciljev za
čustveno, spoznavno in telesno gibalno področje ter navodila za pisanje
učne priprave za glasbo.
V tretjem delu Izbranih poglavij iz didaktike glasbene vzgoje (Slosar, 2008b) pa
je vsebino namenil glasbi in elementom glasbenega oblikovanja, glasbene-
mu razvoju ter glasbenemu izobraževanju razrednih učiteljev, kjer je izpostavil
splošno in strokovno glasbeno izobraževanje razrednih učiteljev v Sloveniji ter
izobraževanje in število ur glasbe primerjal z nekaterimi evropskimi državami.
Predavatelj, član strokovnih komisij in izvajalec
znanstvenoraziskovalnih dejavnosti
Kot predavatelj na fakulteti in avtor pesmi za otroke je vodil delavnice, preda-
val na seminarjih v času Jugoslavije, organiziral in sodeloval na zborovodskih
šolah na Primorskem ter v zamejstvu (Koper, Trst). V času strokovnega izpo-
polnjevanja iz glasbene terapije v Nijmegenu na Nizozemskem (1992–1994)
je imel nekaj predavanj na Visoki šoli za umetnostno terapijo. Kot vabljeni
predavatelj je predaval tudi na Pedagoški akademiji v Celovcu (2000/01).
Redno je predaval na seminarjih v okviru stalnega strokovnega izpopolnje-
97