Page 98 - Sodobna in v študenta usmerjena fakulteta: vodnik po študijskih programih UP Fakultete za humanistične študije 2016/2017. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 98
gih oblikah formalnega izobraževanja ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v
magistrski študijski program;
e) kdor je diplomiral na univerzitetnih študijskih programih, akreditiranih pred
11. 6. 2004, na drugih strokovnih področjih, če pred vpisom opravijo študijske
obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija. Študijske obveznosti v obse-
gu do 60 ECTS določi pristojna komisija UP FHŠ na podlagi individualne vloge
kandidata in pri tem upošteva področje predhodnega študija. Predpisane ob-
veznosti lahko kandidat opravi med študijem na dodiplomski stopnji, v progra-
mih za izpopolnjevanje ali drugih oblikah formalnega izobraževanja ali z opra-
vljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študijski program;
f) kdor je diplomiral na primerljivem študijskem programu v tujini, po katerem je
kandidatu, skladno z zakonom, priznana pravica do nadaljevanja izobraževanja
v študijskem programu.

Pogoji za izbiro v primeru omejitve vpisa:

V primeru, da število prijavljenih kandidatov presega število razpisanih mest, se pri
izbiri kandidatov za vpis upošteva povprečna ocena pri študiju prve stopnje.

Predstavitev programa

Temeljni cilj študijskega programa je usposobiti diplomante nepedagoškega študij-
skega programa 1. stopnje Italijanistika ali sorodnih študijskih programov za samo-
stojno opravljanje strokovnega dela v vzgoji in izobraževanju. Študijski program po-
nuja študentom poglabljanje znanj in sposobnosti na področju poučevanja jezika na
vseh stopnjah poučevanja in učenja. Podiplomski študijski programi na tem podro-
čju so oblikovani tako, da vključujejo individualno raziskovalno delo podiplomskih
študentov, usmerjeno v teoretična in praktična vprašanja s področja vzgoje, izobra-
ževanja oziroma poučevanja. Opremljen z znanjem in ob poznavanju metodologije
humanističnega raziskovanja bo študent ustrezno pripravljen za raziskovalno delo
med študijem in po njem. S soudeležbo v evalvaciji lastnih dosežkov študija s pomo-
čjo jezikovnega portfolija in drugih instrumentov za samoevalvacijo bo študent raz-
vijal zavest o lastnem znanju in sposobnostih spremljanja lastne študijske poti.

98
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103