Page 99 - Sodobna in v študenta usmerjena fakulteta: vodnik po študijskih programih UP Fakultete za humanistične študije 2016/2017. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 99
udijski program se ustrezno povezuje tako z vedami o vzgoji in izobraževanju
(vzporedno), kot z disciplinarnim znanjem jezika in književnosti (zaporedno). Obo-
je doprinese k oblikovanju profila učitelja italijanskega jezika za različne ravni izobra-
ževanja in k poučevanju pripadajočih dejavnosti (svetovanje, spremljanje in vode-
nje razreda). Študijski program ob razvejanosti predhodnega štiriletnega študija na
1. stopnji tako v ustrezni meri ponudi usposabljanje za učiteljski poklic. Študentom
omogoča pridobitev ustreznega jezikovnega in pedagoškega znanja s preučevanjem
teoretičnih in metodoloških konceptov o italijanščini kot tujem in drugem jeziku, ita-
lijanske književnosti v matični deželi in svetu ter medkulturne jezikovne komunikaci-
je. Poznavanje temeljnih področij pedagoškega dela in ved, ki pedagoški proces ute-
meljujejo, jim omogoča poučevanje italijanščine na zgodnji stopnji šolanja v osnovni
šoli, v srednji šoli ali v izobraževanju odraslih. Med pomembnejšimi cilji tega študij-
skega programa je tudi spodbujanje študentov za kontinuiran študij do doktorata
znanosti.

Magistrandi študijskega programa 2. stopnje Italijanistika pedagoški študij pridobi-
jo poglobljeno znanje tako temeljnih prvin stroke kot metodoloških pristopov in
usmeritev v pedagoški poklic. Usposobljen je tudi za delo v raziskovalnih institu-
cijah in za delo asistenta v različnih raziskovalnih in aplikativnih projektih. Možno-
sti za delo imajo v vseh okoljih, kjer je potrebna široka razgledanost in poznavanje
družbenih in kulturnih problemov, pojavov in procesov, tako na lokalni, nacionalni in
mednarodni ravni. Velika možnost izbire interdisciplinarnih predmetov jih usposobi
tudi za koordiniranje družbenih dejavnosti, kulturnih in izobraževalnih ustanov. Lah-
ko se zaposlijo kot učitelji v osnovni in srednji šoli, učitelji v zavodih in gospodarskih
družbah, ki se ukvarjajo z izobraževalnimi programi in dopolnilnimi programi stro-
kovnega izpopolnjevanja, kot kustosi pedagogi v muzejih, galerijah in drugih organi-
zacijah ter koordinatorji kulturnih in turističnih programov s poudarkom na didak-
tičnih vsebinah, kot organizatorji izobraževanja odraslih v izobraževalnih zavodih,
kot učitelji za zunajšolsko izobraževanje, moderatorji, turistični animatorji, usluž-
benci v državnih in mednarodnih ustanovah, prevajalci, recenzenti, lektorji.

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104