Page 356 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 356
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Antonijević, Dragana (2009) »Poraženi od sistema: Struktura i značenje lič-
nih priča o gubitnicima hibridne tranzicije«, Etno-antropološki problemi,
4(3): 47–65.

Archetti, Eduardo P. (1999) Masculinities: Football, Polo and the Tango in
Argentina. London: Bergman Publishers Ltd.

Armstrong, Cory L. & Collins, Steve J. (2009) »Attracting Younger Audiences:
Examining How Access to Local News Content Influences Perceptions of
Credibility on Younger Readers«, Atlantic Journal of Communication, 17:
101–114.

Askew, Kelly & Wilk, Richard R. (2002) The Anthropology of Media: A Reader.
Oxford, UK: Blackwell Publishing.

Atanasovski, Grigor (1997) »Teorija o elitah«, Teorija in praksa, 34(1): 30–38.
Austin, John L. (1990) Kako napravimo kaj z besedami. Ljubljana: ŠKUC &

Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Avšič, Jaka (1946) Naš prvi pohod v Beneško Slovenijo. Ljubljana: Znanstveni

inštitut – Oddelek za mejna vprašanja.
Badjura, Rudolf (1931) Smuška terminologija. Ljubljana: Samozaložba, 1931.
Badjura, Rudolf (1953) Ljudska geografija: Terensko izrazoslovje. Ljubljana:

Državna založba Slovenije.
Badjura, Rudolf (1956) Bloško starosvetno smučanje in besedje. Ljubljana:

Državna založba Slovenije.
Bairner, Alan (2001) Sport, Nationalism, and Globalization: European and

North American Perspectives. New York: State University of New York
Press.
Bale, John (1994) Landscapes of Modern Sport. Leicester: Leicester University
Press.
Banet-Weiser, Sarah (2011) »Branding the Post-Feminist Self: Girls' Video
Production and YouTube«, v: Mediated Girlhoods: New Explorations of
Girls' Media Culture, ur. Mary Celeste Kearney, pp. 277–294. New York:
Peter Lang.
Banks, Marcus & Morphy, Howard (ur.) (1997) Rethinking Visual Anthropology.
New Haven, CT: Yale University Press.
Banta, Martha & Hinsley, Curtis (1986) From Site to Sight: Anthropology,
Photography, and the Power of Imagery. Cambridge, MA: Harvard
University Press.
Barnard, Malcolm (2005) Moda kot sporazumevanje. Ljubljana: Založba
Sophia.

356
   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361