Page 238 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 238
prostoru, ki je namenjeno širokemu krogu strokovnjakov z različnih pod-
ročij, hkrati pa bo tudi neizogibni učbenik za študente.

Črtomir Rozman

II

Znanstvena monografija pod naslovom Človeški kapital, organizacijska
klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij preučuje vpliv dejavni-
kov človeškega kapitala in organizacijske klime na uspešnost poslovanja
turističnih agencij. Pri tem je razvit in na podlagi primarnih podatkov
empirično preverjen izvirni model linearnih strukturnih enačb s korela-
cijami med dimenzijami človeškega kapitala, organizacijske klime in us-
pešnosti poslovanja turističnih agencij. Ugotovljeno je bilo, da med člo-
238 veškim kapitalom in organizacijsko klimo v turističnih agencijah obstaja

pozitivna medsebojna povezava: človeški kapital in organizacijska klima
pozitivno vplivata na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Redke so
raziskave, ki bi ugotavljale vpliv dejavnikov človeškega kapitala in orga-
nizacijske klime na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Znanstvena
monografija prinaša izvirni znanstveni in strokovni prispevek na podro-
čju ekonomije in managementa. Rezultati raziskave so zanimivi za izo-
braževalne institucije, ki se ukvarjajo z izobraževanjem na področju tu-
rizma in gostinstva zlasti na visokošolski (univerzitetni) in podiplomski
ravni; posebej so zanimivi za turistične agencije in njihove poslovalnice v
Sloveniji, ki so predstavljale ciljno populacijo raziskave. Znanstvena mo-
nografija predstavlja izvirno znanstveno delo, ki je relevantno za znanost,
stroko in prakso.

Boštjan Antončič
   233   234   235   236   237   238   239   240