Page 238 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 238
prostoru, ki je namenjeno širokemu krogu strokovnjakov z različnih pod-
ročij, hkrati pa bo tudi neizogibni učbenik za študente.
Črtomir Rozman
II
Znanstvena monografija pod naslovom Človeški kapital, organizacijska
klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij preučuje vpliv dejavni-
kov človeškega kapitala in organizacijske klime na uspešnost poslovanja
turističnih agencij. Pri tem je razvit in na podlagi primarnih podatkov
empirično preverjen izvirni model linearnih strukturnih enačb s korela-
cijami med dimenzijami človeškega kapitala, organizacijske klime in us-
pešnosti poslovanja turističnih agencij. Ugotovljeno je bilo, da med člo-
238 veškim kapitalom in organizacijsko klimo v turističnih agencijah obstaja
pozitivna medsebojna povezava: človeški kapital in organizacijska klima
pozitivno vplivata na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Redke so
raziskave, ki bi ugotavljale vpliv dejavnikov človeškega kapitala in orga-
nizacijske klime na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Znanstvena
monografija prinaša izvirni znanstveni in strokovni prispevek na podro-
čju ekonomije in managementa. Rezultati raziskave so zanimivi za izo-
braževalne institucije, ki se ukvarjajo z izobraževanjem na področju tu-
rizma in gostinstva zlasti na visokošolski (univerzitetni) in podiplomski
ravni; posebej so zanimivi za turistične agencije in njihove poslovalnice v
Sloveniji, ki so predstavljale ciljno populacijo raziskave. Znanstvena mo-
nografija predstavlja izvirno znanstveno delo, ki je relevantno za znanost,
stroko in prakso.
Boštjan Antončič
ročij, hkrati pa bo tudi neizogibni učbenik za študente.
Črtomir Rozman
II
Znanstvena monografija pod naslovom Človeški kapital, organizacijska
klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij preučuje vpliv dejavni-
kov človeškega kapitala in organizacijske klime na uspešnost poslovanja
turističnih agencij. Pri tem je razvit in na podlagi primarnih podatkov
empirično preverjen izvirni model linearnih strukturnih enačb s korela-
cijami med dimenzijami človeškega kapitala, organizacijske klime in us-
pešnosti poslovanja turističnih agencij. Ugotovljeno je bilo, da med člo-
238 veškim kapitalom in organizacijsko klimo v turističnih agencijah obstaja
pozitivna medsebojna povezava: človeški kapital in organizacijska klima
pozitivno vplivata na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Redke so
raziskave, ki bi ugotavljale vpliv dejavnikov človeškega kapitala in orga-
nizacijske klime na uspešnost poslovanja turističnih agencij. Znanstvena
monografija prinaša izvirni znanstveni in strokovni prispevek na podro-
čju ekonomije in managementa. Rezultati raziskave so zanimivi za izo-
braževalne institucije, ki se ukvarjajo z izobraževanjem na področju tu-
rizma in gostinstva zlasti na visokošolski (univerzitetni) in podiplomski
ravni; posebej so zanimivi za turistične agencije in njihove poslovalnice v
Sloveniji, ki so predstavljale ciljno populacijo raziskave. Znanstvena mo-
nografija predstavlja izvirno znanstveno delo, ki je relevantno za znanost,
stroko in prakso.
Boštjan Antončič