Page 127 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 127
JAN, Vida bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
Marković, Vedrana: Vpliv slovenske kulture in glasbene pedagogike na
razvoj glasbenega izobraževanja v Črni gori skozi delo Vide Matjan.
Influence of Slovenian culture and music pedagogy on the development
of music education in Montenegro through work of Vida Matjan. 2019,
31, 161–167.
MERKÙ, Pavle
Kuret, Stojan: Ljudsko izročilo Slovencev v Italiji v zborovskih delih Pavleta
Merkùja. Folk tradition of Slovenians in Itay in the choral works of
composer Pavle Merkù. 2018, 29, 91–122.
MOZART, Wofgang Amadeus
Kuret, Primož: Mozart-Rezeption in Slowenien. Recepcija Mozartovih del
na Slovenskem. Ponatis objave iz l. 1997. 2015, 22, 119–124.
NEEFE, Christian Gottlob
Loos, Helmut: Das Monodram „Sophonisbe“ von Christian Gottlob Neefe.
2005, 5, 105–114.
OBLAK, Breda
Bohak, Tina: Breda Oblak – spiritus agens seminarskega izobraževanja
glasbenih pedagogov »Glasbeni Bovec«. Breda Oblak – Spiritus agens
of the seminar education of music pedagogues, named “Glasbeni Bovec”.
2017, 27, 65–75.
Borota, Bogdana: Didaktične zbirke za glasbeno vzgojo Brede Oblak z
diahrone perspective. Didactic sets by Breda Oblak from a diachronic
perspective. 2017, 27, 29–48.
Razdevšek-Pučko, Cveta: Didaktična zbirka za pouk glasbene vzgoje v
osnovni šoli avtorice Brede Oblak spodbuja učitelje k poučevanju v
skladu s sodobnimi psihološkimi spoznanji o učenju in poučevanju.
2002, 4, 7–14.
Rotar Pance, Branka: Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
2002, 4, 26–32.
Rotar Pance, Branka: Bibliografija Brede Oblak. 2002, 4, 99–108.
Rotar Pance, Branka: Aktivno učenje glasbe in zasnova sodobne didaktike
glasbe pri eksperimentalnem pouku Brede Oblak. Breda Oblak’s
experimental music education: Active music learning and conception of
modern music teaching. 2017, 27, 5–27.
Sicherl Kafol, Barbara: Sodobna razsežnost kurikulumov za glasbeno
vzgojo Brede Oblak. Modern dimensions of Breda Oblak’s music
education curricula. 2017, 27, 49–64.
127
Marković, Vedrana: Vpliv slovenske kulture in glasbene pedagogike na
razvoj glasbenega izobraževanja v Črni gori skozi delo Vide Matjan.
Influence of Slovenian culture and music pedagogy on the development
of music education in Montenegro through work of Vida Matjan. 2019,
31, 161–167.
MERKÙ, Pavle
Kuret, Stojan: Ljudsko izročilo Slovencev v Italiji v zborovskih delih Pavleta
Merkùja. Folk tradition of Slovenians in Itay in the choral works of
composer Pavle Merkù. 2018, 29, 91–122.
MOZART, Wofgang Amadeus
Kuret, Primož: Mozart-Rezeption in Slowenien. Recepcija Mozartovih del
na Slovenskem. Ponatis objave iz l. 1997. 2015, 22, 119–124.
NEEFE, Christian Gottlob
Loos, Helmut: Das Monodram „Sophonisbe“ von Christian Gottlob Neefe.
2005, 5, 105–114.
OBLAK, Breda
Bohak, Tina: Breda Oblak – spiritus agens seminarskega izobraževanja
glasbenih pedagogov »Glasbeni Bovec«. Breda Oblak – Spiritus agens
of the seminar education of music pedagogues, named “Glasbeni Bovec”.
2017, 27, 65–75.
Borota, Bogdana: Didaktične zbirke za glasbeno vzgojo Brede Oblak z
diahrone perspective. Didactic sets by Breda Oblak from a diachronic
perspective. 2017, 27, 29–48.
Razdevšek-Pučko, Cveta: Didaktična zbirka za pouk glasbene vzgoje v
osnovni šoli avtorice Brede Oblak spodbuja učitelje k poučevanju v
skladu s sodobnimi psihološkimi spoznanji o učenju in poučevanju.
2002, 4, 7–14.
Rotar Pance, Branka: Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
2002, 4, 26–32.
Rotar Pance, Branka: Bibliografija Brede Oblak. 2002, 4, 99–108.
Rotar Pance, Branka: Aktivno učenje glasbe in zasnova sodobne didaktike
glasbe pri eksperimentalnem pouku Brede Oblak. Breda Oblak’s
experimental music education: Active music learning and conception of
modern music teaching. 2017, 27, 5–27.
Sicherl Kafol, Barbara: Sodobna razsežnost kurikulumov za glasbeno
vzgojo Brede Oblak. Modern dimensions of Breda Oblak’s music
education curricula. 2017, 27, 49–64.
127