Page 223 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 223
Using Academic Online Conference in Teaching and Learning Process
dentov je bila izmenjava informacij zelo dinamična zaradi moči številnih šib-
kih povezav, medtem ko je bila ta izmenjava oslabljena v povezavi z manjšim
številom študentov. Vendar pa ta analiza kaže, da celo kolegij z majhnim šte-
vilom študentov lahko zagotovi plodno podlago za izmenjavo informacij, kar
kaže, da se mreža ne bi smela obravnavati le dinamično, ampak tudi njene po-
vezave, saj se spreminjajo tudi v različnih situacijah in kontekstih, povezave do
šibkih povezav in obratno. Zato potrjujemo trditev, da je ustvarjalnost v učnem
procesu rezultat konfiguracije mreženja različnih ljudi in različnih kontekstov.
Ključne besede: učna okolja, spletna konferenca, ocenjevalno orodje, socialna
mreža, moči šibkih vezi
223
dentov je bila izmenjava informacij zelo dinamična zaradi moči številnih šib-
kih povezav, medtem ko je bila ta izmenjava oslabljena v povezavi z manjšim
številom študentov. Vendar pa ta analiza kaže, da celo kolegij z majhnim šte-
vilom študentov lahko zagotovi plodno podlago za izmenjavo informacij, kar
kaže, da se mreža ne bi smela obravnavati le dinamično, ampak tudi njene po-
vezave, saj se spreminjajo tudi v različnih situacijah in kontekstih, povezave do
šibkih povezav in obratno. Zato potrjujemo trditev, da je ustvarjalnost v učnem
procesu rezultat konfiguracije mreženja različnih ljudi in različnih kontekstov.
Ključne besede: učna okolja, spletna konferenca, ocenjevalno orodje, socialna
mreža, moči šibkih vezi
223