Page 7 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 7
vsebina

HITROST 75
Dejavniki, ki vplivajo na razvoj hitrosti 75
Fiziološki dejavniki 76
Biološka dejavnika 76
Psihološka dejavnika 77
Morfološki dejavniki 77
Merski postopki za ugotavljanje hitrosti 78
Sredstva za razvoj hitrosti 78

NATANČNOST 79
Sposobnosti zadevanja z vodenim projektilom 80
Sposobnosti zadevanja z vrženim projektilom 80
Merski postopki za ugotavljanje natančnosti 80
Metode razvoja natančnosti 81

VZDRŽLJIVOST 83
Dejavniki, ki pogojujejo vzdržljivost 84
Metode razvoja vzdržljivosti 84

III. GIBALNO UČENJE IN POUČEVANJE

SPLOŠNO O GIBALNEM UČENJU IN POUČEVANJU 89

PROCEDURALNI SPOMIN 95

RELATIVNE PRIMERJAVE MOŽGANOV ALI ZAKAJ GIBALNIH PROBLEMOV 97
NIKOLI NE ZMANJKA

FAZE POUČEVANJA IN UTRJEVANJE ZNANJA O GIBANJU 99
1. faza: površna in groba izvedba gibanja ter razpršenost informacij 99
2. faza: usmerjeno razlikovanje, osredotočanje vzburjenosti
in koncentracija 100
3. faza: avtomatizacija (samodejno delovanje procesov) in stabilizacija
(ustalitev, utrditev gibalnih programov) 101
4. faza: modifikacija (prilagajanje, dopolnjevanje gibanja) in asociacija
(združevanje spominskih informacij) ter usklajevalni proces 102

NAPAKE PRI POPRAVLJANJU NAPAK 105

IZHODIŠČA ZA UČINKOVITO GIBALNO POUČEVANJE 107

KRATEK PREGLED GIBALNEGA POUČEVANJA V ZGODNJEM OTROŠTVU 109
V SLOVENIJI

7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12