Page 7 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 7
vsebina
HITROST 75
Dejavniki, ki vplivajo na razvoj hitrosti 75
Fiziološki dejavniki 76
Biološka dejavnika 76
Psihološka dejavnika 77
Morfološki dejavniki 77
Merski postopki za ugotavljanje hitrosti 78
Sredstva za razvoj hitrosti 78
NATANČNOST 79
Sposobnosti zadevanja z vodenim projektilom 80
Sposobnosti zadevanja z vrženim projektilom 80
Merski postopki za ugotavljanje natančnosti 80
Metode razvoja natančnosti 81
VZDRŽLJIVOST 83
Dejavniki, ki pogojujejo vzdržljivost 84
Metode razvoja vzdržljivosti 84
III. GIBALNO UČENJE IN POUČEVANJE
SPLOŠNO O GIBALNEM UČENJU IN POUČEVANJU 89
PROCEDURALNI SPOMIN 95
RELATIVNE PRIMERJAVE MOŽGANOV ALI ZAKAJ GIBALNIH PROBLEMOV 97
NIKOLI NE ZMANJKA
FAZE POUČEVANJA IN UTRJEVANJE ZNANJA O GIBANJU 99
1. faza: površna in groba izvedba gibanja ter razpršenost informacij 99
2. faza: usmerjeno razlikovanje, osredotočanje vzburjenosti
in koncentracija 100
3. faza: avtomatizacija (samodejno delovanje procesov) in stabilizacija
(ustalitev, utrditev gibalnih programov) 101
4. faza: modifikacija (prilagajanje, dopolnjevanje gibanja) in asociacija
(združevanje spominskih informacij) ter usklajevalni proces 102
NAPAKE PRI POPRAVLJANJU NAPAK 105
IZHODIŠČA ZA UČINKOVITO GIBALNO POUČEVANJE 107
KRATEK PREGLED GIBALNEGA POUČEVANJA V ZGODNJEM OTROŠTVU 109
V SLOVENIJI
7
HITROST 75
Dejavniki, ki vplivajo na razvoj hitrosti 75
Fiziološki dejavniki 76
Biološka dejavnika 76
Psihološka dejavnika 77
Morfološki dejavniki 77
Merski postopki za ugotavljanje hitrosti 78
Sredstva za razvoj hitrosti 78
NATANČNOST 79
Sposobnosti zadevanja z vodenim projektilom 80
Sposobnosti zadevanja z vrženim projektilom 80
Merski postopki za ugotavljanje natančnosti 80
Metode razvoja natančnosti 81
VZDRŽLJIVOST 83
Dejavniki, ki pogojujejo vzdržljivost 84
Metode razvoja vzdržljivosti 84
III. GIBALNO UČENJE IN POUČEVANJE
SPLOŠNO O GIBALNEM UČENJU IN POUČEVANJU 89
PROCEDURALNI SPOMIN 95
RELATIVNE PRIMERJAVE MOŽGANOV ALI ZAKAJ GIBALNIH PROBLEMOV 97
NIKOLI NE ZMANJKA
FAZE POUČEVANJA IN UTRJEVANJE ZNANJA O GIBANJU 99
1. faza: površna in groba izvedba gibanja ter razpršenost informacij 99
2. faza: usmerjeno razlikovanje, osredotočanje vzburjenosti
in koncentracija 100
3. faza: avtomatizacija (samodejno delovanje procesov) in stabilizacija
(ustalitev, utrditev gibalnih programov) 101
4. faza: modifikacija (prilagajanje, dopolnjevanje gibanja) in asociacija
(združevanje spominskih informacij) ter usklajevalni proces 102
NAPAKE PRI POPRAVLJANJU NAPAK 105
IZHODIŠČA ZA UČINKOVITO GIBALNO POUČEVANJE 107
KRATEK PREGLED GIBALNEGA POUČEVANJA V ZGODNJEM OTROŠTVU 109
V SLOVENIJI
7