Page 11 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 11
SLIKE IN PREGLEDNICE
139 Slika 1: Struktura učne enote gibalnega poučevanja
151 Slika 2: Značilnosti elementarne gibalne igre
172 Slika 3: Ocena področij delovanja vzgojiteljev, ki prispevajo k inovativnosti
na področju zgodnjega gibalnega poučevanja v praksi
176 Slika 4: Mrežna matrika inovativnega zgodnjega gibalnega poučevanja
21 Preglednica 1: Teoretični model strukture delovnih kompetenc inovativnega
gibalnega poučevanja
22 Preglednica 2: Kje in kako uspešno so vzgojitelji razvijali svoje delovne
kompetence za naloge na področju gibanja
40 Preglednica 3: Faze in stopnje gibalnega razvoja
56 Preglednica 4: Osnovne značilnosti koordiniranega gibanja
99 Preglednica 5: Faze poučevanja in utrjevanje znanja o gibanju
107 Preglednica 6: Izhodišča učinkovitega poučevanja
158 Preglednica 7: Primer zapisnika o nezgodi oz. poškodbi
173 Preglednica 8: Model inovativnega gibalnega poučevanja
175 Preglednica 9: Struktura modela faktorjev delovanja in nalog,
ki jih vzgojiteljice izvajajo v praksi in lahko prispevajo k inovativnosti
na področju zgodnjega gibalnega poučevanja
11
139 Slika 1: Struktura učne enote gibalnega poučevanja
151 Slika 2: Značilnosti elementarne gibalne igre
172 Slika 3: Ocena področij delovanja vzgojiteljev, ki prispevajo k inovativnosti
na področju zgodnjega gibalnega poučevanja v praksi
176 Slika 4: Mrežna matrika inovativnega zgodnjega gibalnega poučevanja
21 Preglednica 1: Teoretični model strukture delovnih kompetenc inovativnega
gibalnega poučevanja
22 Preglednica 2: Kje in kako uspešno so vzgojitelji razvijali svoje delovne
kompetence za naloge na področju gibanja
40 Preglednica 3: Faze in stopnje gibalnega razvoja
56 Preglednica 4: Osnovne značilnosti koordiniranega gibanja
99 Preglednica 5: Faze poučevanja in utrjevanje znanja o gibanju
107 Preglednica 6: Izhodišča učinkovitega poučevanja
158 Preglednica 7: Primer zapisnika o nezgodi oz. poškodbi
173 Preglednica 8: Model inovativnega gibalnega poučevanja
175 Preglednica 9: Struktura modela faktorjev delovanja in nalog,
ki jih vzgojiteljice izvajajo v praksi in lahko prispevajo k inovativnosti
na področju zgodnjega gibalnega poučevanja
11