Page 8 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 8
dnje gibalno učenje in poučevanje
MOTIVACIJSKI DEJAVNIKI GIBALNEGA/ŠPORTNEGA UDEJSTVOVANJA 113
Preseganje otrokove cone udobja kot motivacijski pristop vzgojitelja 114
Notranja in zunanja motivacija pri gibalnem poučevanju 114
Tekmovanje in izločanje kot motivacija? 115
KOMUNICIRANJE KOT PODPORA GIBALNEMU UČENJU 117
Vrste komuniciranja 117
Značilnosti učinkovite komunikacije 118
Smernice za kakovostno komuniciranje pri gibalnem poučevanju 119
POMEN KAKOVOSTNE IN PREGLEDNE DEMONSTRACIJE/PRIKAZA 121
GIBANJA
VREDNOTENJE KOT PODLAGA ZA ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI 123
V GIBALNEM POUČEVANJU
OPREDELITEV POJMOV POUK IN POUČEVANJE 127
DIDAKTIKA KOT MOST MED TEORIJO IN PRAKSO 129
Didaktična načela 130
UČNE OBLIKE 133
UČNE METODE 135
KRITERIJI ETIČNEGA ZGODNJEGA GIBALNEGA POUČEVANJA 137
STRUKTURA UČNE ENOTE GIBALNEGA POUČEVANJA 139
Smernice za oblikovanje strukture učne enote 140
SNOVNA IN ORGANIZACIJSKA PRIPRAVA 141
IGRA KOT SREDSTVO ZGODNJEGA GIBALNEGA POUČEVANJA 143
Nestrukturirana gibalna igra 145
Didaktična gibalna igra 145
Elementarne igre 146
147
Cilji elementarnih iger 148
152
Delitev elementarnih iger
Načela postopne obremenitve pri igrah
ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI PRI GIBALNEM POUČEVANJU 153
KOMPLEKSNO RAZUMEVANJE DRAŽLJAJEV IZ OKOLJA 155
8
MOTIVACIJSKI DEJAVNIKI GIBALNEGA/ŠPORTNEGA UDEJSTVOVANJA 113
Preseganje otrokove cone udobja kot motivacijski pristop vzgojitelja 114
Notranja in zunanja motivacija pri gibalnem poučevanju 114
Tekmovanje in izločanje kot motivacija? 115
KOMUNICIRANJE KOT PODPORA GIBALNEMU UČENJU 117
Vrste komuniciranja 117
Značilnosti učinkovite komunikacije 118
Smernice za kakovostno komuniciranje pri gibalnem poučevanju 119
POMEN KAKOVOSTNE IN PREGLEDNE DEMONSTRACIJE/PRIKAZA 121
GIBANJA
VREDNOTENJE KOT PODLAGA ZA ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI 123
V GIBALNEM POUČEVANJU
OPREDELITEV POJMOV POUK IN POUČEVANJE 127
DIDAKTIKA KOT MOST MED TEORIJO IN PRAKSO 129
Didaktična načela 130
UČNE OBLIKE 133
UČNE METODE 135
KRITERIJI ETIČNEGA ZGODNJEGA GIBALNEGA POUČEVANJA 137
STRUKTURA UČNE ENOTE GIBALNEGA POUČEVANJA 139
Smernice za oblikovanje strukture učne enote 140
SNOVNA IN ORGANIZACIJSKA PRIPRAVA 141
IGRA KOT SREDSTVO ZGODNJEGA GIBALNEGA POUČEVANJA 143
Nestrukturirana gibalna igra 145
Didaktična gibalna igra 145
Elementarne igre 146
147
Cilji elementarnih iger 148
152
Delitev elementarnih iger
Načela postopne obremenitve pri igrah
ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI PRI GIBALNEM POUČEVANJU 153
KOMPLEKSNO RAZUMEVANJE DRAŽLJAJEV IZ OKOLJA 155
8