Page 5 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 5
Kazalo
Uvod
Maja Mezgec, Alenka Andrejašič in Sonja Rutar · 7
Prvi del
Uporaba IKT za samoregulacijo učenja na terciarni stopnji izobraževanja
Maja Lebeničnik · 11
Uporaba sodobnih IKT pri poučevanju in ocenjevanju: primer dobre prakse
s področja matematike in statistike
Matevž Malej · 25
Izvajanje izveninstitucionalnega praktičnega usposabljanja študentov
nepedagoških študijskih programov: primer Geografije 1. stopnje
Valentina Brečko Grubar · 37
Drugi del
Fleksibilno učenje italijanskega jezika v turizmu: primer projektne naloge
z uporabo aplikacije
Nina Lovec · 49
Obrnjeno učenje in poučevanje v visokem šolstvu: primer dobre prakse
pri angleškem strokovnem jeziku
Šarolta Godnič Vičič · 55
Na dejavnostih temelječ pristop za poučevanje italijanščine kot drugega tujega
jezika na visoki stopnji (B2–C1)
Jadranka Cergol · 65
Spletno orodje WebQuest in poučevanje/učenje italijanskega jezika
Metka Malčič · 69
Tretji del
Sooblikovanje individualiziranega načrta za študenta s posebnimi potrebami
Vanja Riccarda Kiswarday in Karmen Drljić · 75
Povezanost inovativnega poučevanja z vlogami visokošolskega učitelja
v na študenta osredinjenem študijskem procesu
Sonja Rutar · 97
5
Uvod
Maja Mezgec, Alenka Andrejašič in Sonja Rutar · 7
Prvi del
Uporaba IKT za samoregulacijo učenja na terciarni stopnji izobraževanja
Maja Lebeničnik · 11
Uporaba sodobnih IKT pri poučevanju in ocenjevanju: primer dobre prakse
s področja matematike in statistike
Matevž Malej · 25
Izvajanje izveninstitucionalnega praktičnega usposabljanja študentov
nepedagoških študijskih programov: primer Geografije 1. stopnje
Valentina Brečko Grubar · 37
Drugi del
Fleksibilno učenje italijanskega jezika v turizmu: primer projektne naloge
z uporabo aplikacije
Nina Lovec · 49
Obrnjeno učenje in poučevanje v visokem šolstvu: primer dobre prakse
pri angleškem strokovnem jeziku
Šarolta Godnič Vičič · 55
Na dejavnostih temelječ pristop za poučevanje italijanščine kot drugega tujega
jezika na visoki stopnji (B2–C1)
Jadranka Cergol · 65
Spletno orodje WebQuest in poučevanje/učenje italijanskega jezika
Metka Malčič · 69
Tretji del
Sooblikovanje individualiziranega načrta za študenta s posebnimi potrebami
Vanja Riccarda Kiswarday in Karmen Drljić · 75
Povezanost inovativnega poučevanja z vlogami visokošolskega učitelja
v na študenta osredinjenem študijskem procesu
Sonja Rutar · 97
5