Page 9 - Harmonska_Spremljava_Petja
P. 9

Zahvala







             Zelo rad komponiram glasbo, najraje pa jo igram v živo. Igranje v skupini je
             drugačno kot samostojno muziciranje. Pomemben je dogovor med glasbeni-
             ki. Včasih je to tih dogovor brez besed. Tako se je zgodilo pri nastajanju tega
             učbenika. Imel sem jasno idejo in didaktične modele v glavi. Potreboval sem
             ekipo, s katero bi na video posnel primere učenja spremljave. Bilo je nekaj
             sreče, kajti generacija študentk glasbenic na Pedagoški fakulteti, s katero
             sem v letu nastanka učbenika v predavalnici preživel veliko časa, je odpela
             in odigrala vse primere spremljave. Iza Zgaga (ksilofon), Lenča Rijavec (me-
             talofon), Karmen Zabukovec (klavir), Lucija Kambič (ukulele in klavir), Larisa
             Rebeka Opeka (kitara) in Janja Glušič (kitara) so opravile izvrstno vlogo izva-
             jalk na posnetkih. Prav tako je glas Ize Zgaga prisoten pri napovedi posame-
             znih primerov. Špela Pugelj je z risbami opremila učbenik v tiskani izdaji in
             na videoposnetkih. Iza Zgaga je sodelovala še pri mnogih fazah nastanka, ko
             sem potreboval drugačen pogled na učenje spremljave s strani študentke, ki
             se nahaja v začetni fazi učenja glasbenih veščin spremljave. Njene pripombe
             so mi govorile, da gremo v pravo smer.
               Še bolj me je v tem utrjevalo stalno svetovanje moje Maje, s katero sem se
             o tem lahko pogovarjal v vseh delih dneva, kadar je naneslo. Celotna ideja
             učbenika je temeljila na videoposnetkih, kjer morata biti vsa tehnika in ton
             kvalitetna. Za vse to in za množico digitalnih rešitev ter nekaj alogoritmov
             je poskrbel moj Luka, ki je bil kot akademski kitarist in skladatelj poleg teh-
             ničnega usklajevanja ter realizacije tudi glavni glasbeni svetovalec pri vseh
             temah v prvem delu učbenika, kjer se spuščam v drugačne poglede na pou-
             čevanje glasbe.
               H končni realizaciji v zadnji fazi je največ prispevala prof. dr. Silva Bratož,  na-
             tančna, konstruktivna, elokventna urednica založbe, ki je v ideji o harmonski
             spremljavi petja videla smisel izdaje materiala v takšni obliki. Od začetka do
             konca procesa nastajanja učbenika mi je prijazno pomagala prilagoditi se
             standardom, ki zadovoljujejo merila izdaje pri univerzitetni založbi, in tako
             pripeljati zgodbo do konca.









                                                                             9 11
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14