Page 114 - Naša pedagoška pot
P. 114

Z Aljo Polanec se je pogovarjal Lovrenc Habe


                  Kakšna je bila tvoja motivacija za vključitev v dejavnosti študentskega sveta
                  in tutorstva na Univerzi na Primorskem?
                  V tretjem letniku študija na UP PEF sem se odločila, da stopim izven svoje
                  cone udobja in postanem tutorka. Videla sem, s kakšnimi težavami se sreču-
                  jejo mlajši kolegi, in želela sem jim pomagati. Naslednje leto sem se vključila
                  še v Študentski svet UP PEF in Študentski svet UP. Stvari so se nato preprosto
                  odvijale same od sebe. Vključena sem bila v vedno več aktivnosti, dobivala
                  sem vedno več nalog ... in zdaj sem, kjer sem. Je bila pa moja glavna želja že
                  od samega začetka biti v podporo in pomoč študentom ter delovati kot moti-
                  vator, hkrati pa prispevati k popestritvi njihovega študijskega življenja. Poleg
                  tega me je vedno veselilo sodelovanje pri organizaciji dogodkov in ustvarja-
                  nju priložnosti, kjer se študenti lahko družijo, učijo in razvijajo.


                  Zakaj si se poleg študija andragogike odločila še za študij biospihologije?
                  Iskreno me je že od nekdaj zanimala psihologija, vendar se na prvi stopnji
                  nisemodločilazataštudij, ker nisem želela vesdan presedeti zaknjigam,
                  pa sem se potem odločila za pedagogiko, ki je imela v predmetniku tudi ne-
                  kaj predmetov iz psihologije. Nato pa sem med prvim letnikom Andragogike
                  ugotovila, da imam možnost dodatnega študija, zato sem začela opravljati
                  diferencialne izpite in se v naslednjem letu vzporedno vpisala tudi na Biop-
                  sihologijo na UP FAMNIT. Aja, pa še, da mi ne bi bilo dolgčas.


                  Kako si usklajevala svoje obveznosti kot študentka andragogike na UP PEF
                  in biopsihologije na UP Famnit z aktivnim sodelovanjem na področju
                  obštudijskih dejavnosti?

                  Iskreno, včasih je bilo res težko oziroma pravi izziv, kako si organizirati dan,
                  da sem uspela narediti vse za faks, biti prisotna na predavanjih in hkrati sode-
                  lovati v različnih obštudijskih dejavnostih. Tisti, ki me dobro poznajo, vedo,
                  da imam vedno s sabo svoj planer, v katerem imam zapisane vse obvez-
                  nosti. Brez njega bi se verjetno izgubila že v prvem tednu oktobra. Pogosto
                  sem se morala zelo dobro organizirati in si postavljati prioritete. To je po-
                  menilo, da sem morala izbirati, katere obveznosti bom obiskovala na enem
                  faksu in katere na drugem. Zaradi številnihobštudijskihdejavnostisem po-
                  gosto manjkala na predavanjih, zato sem morala veliko snovi predelati samo-
                  stojno doma, kar je pogosto pomenilo neprespane noči. Kljub vsem izzivom
                  pa sem vedno videla, koliko lahko dosežemo z našimi aktivnostmi in koliko
                  to pomeni za druge študente, kar me je še dodatno motiviralo za nadaljnje
                  delo.


                  114
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119