Page 116 - Naša pedagoška pot
P. 116
Z Aljo Polanec se je pogovarjal Lovrenc Habe
nje trenutnih študentov, temveč so postavila tudi trdne temelje za prihodnje
generacije.
Kako bi opisala svoj pristop k delu z novimi tutorji in kako si jim pomagala pri
vključevanju v to vlogo?
Veliko novih tutorjev sprva ne ve natančno, kakšne so njihove naloge. Tudi
sama sem bila na začetku zmedena glede pričakovanj. Zato jim najprej razlo-
žim, kaj tutorstvo vključuje in kaj ne ter na katerih dogodkih bi bilo koristno,
da sodelujejo, in kakšna usposabljanja so na voljo. Spodbujam jih, naj se sami
javijo, če imajo kakšne ideje, in predvsem, naj povedo, na katerem področju
bi radi sodelovali (na primer pri upravljanju socialnih omrežij ali organizaciji
dogodkov). Menim, da je zelo pomembno, da se tutorji počutijo dobro v sku-
pini in da opravljajo svoje naloge z veseljem in zagnanostjo, ne zato, da na
koncu prejmejo poročilo.
Si podpredsednica univerzitetnega študentskega sveta in članica študentskega
sveta Transform4Europe. Kaj so trenutno glavne problematike?
Trenutno je eden izmed največjih izzivov finančna stiska, s katero se soočajo
številni študenti. Stroški bivanja in vsakodnevnega življenja nenehno rastejo,
kar predstavlja velik pritisk. Prav tako imamo težave s pomanjkanjem štu-
dentskih postelj, kar otežuje življenje študentom, ki prihajajo iz drugih krajev.
Prizadevamo si izboljšati komunikacijo med fakultetami in študenti, da bi nji-
hove potrebebileslišaneinustreznoobravnavane.Duševno zdravjeješeena
pomembna tema; prizadevamo si zagotoviti večjo podporo in dostop do psi-
holoških storitev za študente, da bi zmanjšali osamljenost, izboljšali njihovo
splošno počutje in jim pomagali pri spopadanju z izzivi.
Kako si se vključevala v mednarodno sodelovanje in kako to vpliva na vaše delo
in razumevanje študentskih potreb?
Mednarodno sem se vključevala predvsem preko evropske mreže Trans-
form4Europe (T4EU), ki povezuje evropske univerze za spodbujanje interna-
cionalizacije,sodelovanjaininovacijvizobraževanju.Aktivnosemsodelovala
v projektih in izmenjavah znotraj T4EU, kar mi je omogočilo povezovanje s
študenti in profesorji iz različnih držav. Mednarodne izkušnje so mi pomagale
razumeti pomen medkulturnega sodelovanja in prilagajanja dela potrebam
različnih študentov. Sodelovanje v T4EU me je navdihnilo z novimi idejami
in pristopi, ki sem jih uporabila pri organizaciji dogodkov in projektov na
Univerzi na Primorskem. Te izkušnje so mi pokazale, kako pomembno je pri-
dobivanje različnih perspektiv za osebno in profesionalno rast študentov, ter
mi omogočile širši vpogled v njihove potrebe in izzive po vsej Evropi.
116