Page 156 - Učilnica za življenje
P. 156
Darjo Felda, Mara Cotič and Daniel Doz
izobraževanja za trajnostnost. V prispevku poudarimo potrebo po prehodu od
tradicionalnih oblik poučevanja matematike, ki se pogosto osredotočajo zgolj
na abstraktne pojme in učenje na pamet, k bolj integriranemu pristopu, ki ma-
tematiko povezuje z resničnimi konteksti. S poudarjanjem pomena horizon-
talne in vertikalne matematizacije prispevek zagovarja kurikulum, ki učence
spodbuja k uporabi matematičnih konceptov pri reševanju realističnih pro-
blemov, s čimer izboljšujejo svoje sposobnosti reševanja problemov in kritič-
nega mišljenja. Prispevek prav tako obravnava matematično modeliranje kot
ključno orodje za razumevanje in reševanje zapletenih trajnostnih izzivov ter
prikazuje, kako lahko učenci razvijajo matematične modele, da bi bolje odra-
žali resnične situacije. Pristop k učenju, ki temelji na problemih, ne le izboljšuje
matematično pismenost, temveč tudi opremlja učence spotrebnimi veščinami
za reševanje okoljskih, socialnih in ekonomskih izzivov.
Ključne besede: pismenost, matematika, reševanje problemov, realistični pro-
blemi, trajnostnost
156