Page 156 - Učilnica za življenje
P. 156

Darjo Felda, Mara Cotič and Daniel Doz


                       izobraževanja za trajnostnost. V prispevku poudarimo potrebo po prehodu od
                       tradicionalnih oblik poučevanja matematike, ki se pogosto osredotočajo zgolj
                       na abstraktne pojme in učenje na pamet, k bolj integriranemu pristopu, ki ma-
                       tematiko povezuje z resničnimi konteksti. S poudarjanjem pomena horizon-
                       talne in vertikalne matematizacije prispevek zagovarja kurikulum, ki učence
                       spodbuja k uporabi matematičnih konceptov pri reševanju realističnih pro-
                       blemov, s čimer izboljšujejo svoje sposobnosti reševanja problemov in kritič-
                       nega mišljenja. Prispevek prav tako obravnava matematično modeliranje kot
                       ključno orodje za razumevanje in reševanje zapletenih trajnostnih izzivov ter
                       prikazuje, kako lahko učenci razvijajo matematične modele, da bi bolje odra-
                       žali resnične situacije. Pristop k učenju, ki temelji na problemih, ne le izboljšuje
                       matematično pismenost, temveč tudi opremlja učence spotrebnimi veščinami
                       za reševanje okoljskih, socialnih in ekonomskih izzivov.
                       Ključne besede: pismenost, matematika, reševanje problemov, realistični pro-
                       blemi, trajnostnost













































                  156
   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161