Page 309 - Šuligoj, Metod, ur., 2015. Retrospektiva turizma Istre. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 309
ka 9: Slovenija, Slowenien, Slovenia, Slovenië.
Slika 9: Slovenija, Slowenien, Slovenia, Slovenië

ki jo tujci pogosto zamenjujejo s Slavonijo in Slovaško ter kao „nepoznati dragulj u srcu kontinenta“65 koji stranci
deželo, ki »ima skoraj vse, kar si srce zaželi: smučišča, često zamjenjuju sa Slavonijom i Slovačkom te državu
sprehajališča ob plaži, jamsko podzemlje, planinske poti, koja „ima gotovo sve što srce poželi: skijališta, šetališta uz
gozdove, vinograde, stara trgovska in pristaniška me- plažu, jamsko podzemlje, planinske staze, šume, vinogra-
sta«.66 Nemški vodniki izpostavljajo ugodno geografsko de, stare trgovačke i lučke gradove“66. Njemački vodiči
lego, saj velja Slovenija zaradi bližine (iz Münchna traja naglašavaju povoljan geografski položaj, s obzirom na to
vožnja dobrih pet ur) in ugodne dostopnosti za priljubljeno da je Slovenija zbog blizine (iz Münchena vožnja traje
destinacijo tudi za podaljšan konec tedna.67 Zaradi velike- nešto više od pet sati) i dobre dostupnosti omiljena desti-
ga povpraševanja v glavni sezoni na slovenski obali je pri- nacija i za produženi vikend67. Zbog velike se potražnje u
poročljivo pravočasno rezervirati namestitev in računati glavnoj sezoni na slovenskoj obali savjetuje pravovreme-
je potrebno na zastoje na cestah ter dolge čakalne vrste na rezervacija smještaja te je potrebno računati na gužve
na mejnih prehodih.68 Že v prvi izdaji Lonely Planeta69 na cestama i duge redove na graničnim prijelazima68. Već
o Sloveniji je poudarek na varnosti turistične destinacije, je u prvom izdanju Lonely Planeta69 o Sloveniji naglasak
kjer ni vojne in terorističnih napadov. na sigurnosti turističke destinacije u kojoj nema rata ni
terorističkih napada.
Z novimi trendi v turistični industriji in prilagoditvijo po-
nudbe različnim tržnim segmentom se tudi v vodnikih70 S novim trendovima u turističkoj industriji i prilagođava-
pojavijo profilirane informacije in praktični napotki za njem ponude različitim tržišnim segmentima u vodičima70
družine z otroki, študente, seniorje, ljubitelje adrenalin- se također pojavljuju profilirane informacije i praktični
skega športa, ljudi s posebnimi potrebami in istospolno naputci za obitelji s djecom, studente, starije, ljubitelje
usmerjene. Sistematično in zgoščeno so predstavljene adrenalinskog sporta, osobe s posebnim potrebama i istos-
polno usmjerene. Sistematično su i zgusnuto predstav-

309
   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314