Page 215 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 215
časopis in njegovi bralci ...

Slika 32: Novo iznajdena resnost tabloidnega formata
Vir: Jožica Grgič, »Guardian v tabloidnem formatu«, Delo, 17. 1. 2018, str. 24
(sken: V. Kotnik)

Tabloidizacija časopisja je kompleksen konceptualni proces, ki preči
celoten diapazon tehničnih, ekonomskih, družbenih, kulturnih, politič-
nih, ideoloških in etičnih dilem. Njegova empirična raziskava tako pokaže
na spremembe »medijske krajine«, v kateri tabloid dobiva močne simbolne
pomene, četudi je nedvoumna evidenca njegovega nezaustavljivega vzpo-
na redko reflektirana. Značilnosti in implikacije tabloida so sicer poligon
prerekanj, toda sam koncept ostaja globoko inštaliran v sodobne medijske
diskurze časopisne vitalnosti, kakovosti in odgovornosti. Diskurzivna moč
tabloida ni nič bolj očitna kakor prav v tem, da je sistematično omalova-
ževan in delikatno pogajan v časopisnih javnih projekcijah njihovih spre-

215
   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220