Page 4 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 4
ižnica Ludus · 9 · ISSN 2630-3809
Urednica zbirke · Silva Bratož

Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja v pedagoških študijskih programih.
Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo
za izobraževanje, znanost in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa
za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostna os: 10. Znanje,
spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostna naložba: 10.1 Izboljšanje
enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih,
neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc
delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in
potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifični cilj: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja
ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh
izobraževalnega sistema.
Publikacija je brezplačna.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9