Page 7 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
alo

Seznam slik · 7
Seznam preglednic · 9

1 Uvod · 11

2 Taksonomija vzgojno-izobraževalnih ciljev · 13
Spremljanje matematičnega znanja na razredni stopnji · 13
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku matematike · 13
Vrste taksonomij · 14

3 Pouk · 21
Dejavniki pouka · 23
Naloge pouka · 28
Učenje · 29
Poučevanje · 36

4 Modeli pouka · 51
Behavioristični ali transmisijski model pouka · 51
Kognitivno-konstruktivistični ali transformacijski model pouka · 53

5 Vloga učitelja pri uporabi kognitivno-konstruktivističnega
modela pouka · 73
Procesno-didaktični pristop učenja in pouka · 73
Vloga učitelja pri pouku · 75

6 Didaktika matematike · 77
Naloge in cilji · 77
Načela in metode poučevanja matematike · 78

7 Matematični pouk v prvem triletju osnovne šole · 81
Učni načrt za matematiko od kurikularne prenove 1998 do posodobitve 2011 · 82
Splošni cilji matematičnega pouka · 89
Vsebine matematičnega pouka prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja · 90
Operativni cilji matematičnega pouka v prvem vzgojno-izobraževalnem
obdobju · 90

8 Izgradnja modela pouka matematike v 1. triletju osnovne šole · 99
Teoretična zasnova kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
matematike v 1. triletju osnovne šole · 99
Praktična izpeljava kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
matematike v 1. triletju osnovne šole · 103

5
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12