Page 8 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 8
UVOD
Pričujoča monografija je nastala v sklopu bilateralnega projekta
Slovenija – Bosna in Hercegovina, ki se je izvajal v letih 2014.
- 2015. Tekom dela na projektu so sodelujoči strokovnjaki
zaznali zelo skromen obseg znanstvene obravnave razvojne in
menedžerske problematike na ravni turističnih destinacij
področja bivše Jugoslavije. Predvsem je čutiti odsotnost
strateškega pristopa, ki pa je ključen za uspešen razvoj in
delovanje turistične destinacije. To nas je spodbudilo k
oblikovanju nabora prispevkov, ki se na znanstveni ravni
lotevajo strateških pogledov naupravljanje turističnih destinacij,
s poudarkom na specifikah omenjenega geografskega področja.
Petnajst prispevkov, ki so vključeni v publikacijo,ponuja zelo
široko paleto pogledov, pristopov, problematik in rešitev glede
oblikovanja turistične ponudbe, organizacijskih vidikov
delovanja deležnikov v destinaciji, razumevanja obiskovalcev
in njihovih motivov za obiskin teoretičnih modelov za boljše
razumevanje delovanja turistične destinacije in ponudnikov v
njej. Širina vsebin, ki jih pokriva področje destinacijskega
managementa in različna znanstvena področja raziskovanja
avtorjev, so nam narekovala eklektičen pristop, tako da je
prispevke, kljub temu da tvorijo zaokroženo vsebinsko celoto,
možnobrati tudi kot popolnoma samostojne enote.
6
Pričujoča monografija je nastala v sklopu bilateralnega projekta
Slovenija – Bosna in Hercegovina, ki se je izvajal v letih 2014.
- 2015. Tekom dela na projektu so sodelujoči strokovnjaki
zaznali zelo skromen obseg znanstvene obravnave razvojne in
menedžerske problematike na ravni turističnih destinacij
področja bivše Jugoslavije. Predvsem je čutiti odsotnost
strateškega pristopa, ki pa je ključen za uspešen razvoj in
delovanje turistične destinacije. To nas je spodbudilo k
oblikovanju nabora prispevkov, ki se na znanstveni ravni
lotevajo strateških pogledov naupravljanje turističnih destinacij,
s poudarkom na specifikah omenjenega geografskega področja.
Petnajst prispevkov, ki so vključeni v publikacijo,ponuja zelo
široko paleto pogledov, pristopov, problematik in rešitev glede
oblikovanja turistične ponudbe, organizacijskih vidikov
delovanja deležnikov v destinaciji, razumevanja obiskovalcev
in njihovih motivov za obiskin teoretičnih modelov za boljše
razumevanje delovanja turistične destinacije in ponudnikov v
njej. Širina vsebin, ki jih pokriva področje destinacijskega
managementa in različna znanstvena področja raziskovanja
avtorjev, so nam narekovala eklektičen pristop, tako da je
prispevke, kljub temu da tvorijo zaokroženo vsebinsko celoto,
možnobrati tudi kot popolnoma samostojne enote.
6