Page 88 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 88
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Barbarić, Sara
Snježana Dobrota in Sara Barbarić: Stališča hrvaških osnovnošolcev do

glasbenega pouka. Croatian elementary school students’ attitudes
towards music lessons. 2017, 26, 5–19.
Barbo, Matjaž
Prispevek k orisu življenja in dela F. J. B. Dusíka. 2005, 5, 53–68.
Pavel Šivic in Collegium musicum. Pavel Šivic and the Collegium Musicum.
2009, 11, 37–52.
Iz komornega opusa Marijana Lipovška. From Marijan Lipovšek’s chamber
works. 2011, 15, 99–116.
Sožitje vokala in instrumentala v kantatah Jakoba Ježa. Coexistence of vocal
and instrumental paradigms in cantatas of Jakob Jež. 2018, 29, 61–72.
Bergant, Hubert
Hommage a Primož Kuret: mož, ki mu je uspela sinteza umetnostne
zgodovine in muzikologije. 1997, 2, 9–22.
Bernhofer, Andreas
Herausforderungen und Entwicklungsfelder des österreichischen
Musikschulwesens. Challenges and development potentials of the
Austrian music school system. 2016, 25, 297–304.
Beuermann, Dimitrij
Leon Stefanija, Matej Bonin, Dimitrij Beuermann in Ada Holcar Brunauer:
O koristi in škodi teorije glasbe v glasbenem izobraževanju na osnovnih
in glasbenih šolah. Advantages and disadvantages of music theory in
music education in primary and music school. 2016, 25, 203–2016.
Celostna glasbena šola. The holistic music school. 2016, 25, 317–338.
Biffio, Gesa
Nove razširitve lepega tona na violončelu. New extensions of the beautiful
cello tone. 2011, 16, 77–107.
Bizjak, Marina
Marina Bizjak in Patrick K. Freer: Ali se zavedamo pomena vokalne tehnike
v adolescenci? Do we realize the importance of vocal technique in
adolescence? 2015, 23, 39–48.
Pedagoški pristopi pri poučevanju petja v času glasovnih sprememb.
Pedagogical approaches for teaching singing at the time of voice change.
2017, 27, 201–206.
Blašković, Jelena
Glasbeni profil študentov predšolske vzgoje glede na njihovo predhodno
izobraževanje. Understanding the early childhood education students’

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93