Page 93 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 93
ntar, Vladimir bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
Popevka in Bojan Adamič. Bojan Adamič and popular songs. 2013, 18, 151–

168.
Freer, Patrick K.
Marina Bizjak in Patrick K. Freer: Ali se zavedamo pomena vokalne tehnike

v adolescenci? Do we realize the importance of vocal technique in
adolescence? 2015, 23, 39–48.
Gabrič, Aleš
Pevski zbori med tradicijo, revolucionarno normo in internacionalo. Choirs
between the tradition, revolutionary standard and the internationale.
2010, 13, 43–63.
Girdzijauskienė, Rūta
Kreativno izražanje osnovnošolskih otrok pri petju. Primary school
children’s creative expression in singing. 2016, 24, 45–55.
Sandra Rimkutė-Jankuvienė in Rūta Girdzijauskienė: Kompetence učiteljev
glasbe za spodbujanje glasbene ustvarjalnosti učencev s pomočjo MCT.
Music teacher’s competences to foster pupils’ musical creativity through
MCT. 2018, 28, 79–93.
Gobec, Mitja
Radovan Gobec – moj profesor in vzornik. Radovan Gobec – my professor
and my idol. 2010, 13, 27–34.
Golobič, Špela
Odziv učiteljev in učencev na simfonično matinejo Glasbene mladine
Slovenije. The response of teachers and pupils to a Musical Youth of
Slovenia’s symphony matinee. 2014, 20, 71–92.
Kulturna vzgoja na področju glasbene umetnosti v osrednjih slovenskih
glasbenih institucijah. Cultural education in the field of music in
Slovenian principal musical foundations. 2019, 31, 145–160.
Gortan-Carlin, Ivana Paula
Ivana Paula Gortan-Carlin in Lorena Lazarić: Regionalna kulturna
ozaveščenost študentov edukacijskih ved s posebnim poudarkom na
regionalni glasbi Istre. Regional cultural awareness of educational
sciences students with a special review of the Istrian regional music.
2017, 27, 117– 131.
Haas, Miha
Tonske barve na klavirju: akustična predispozicija ali kontekstualna iluzija?
Piano Timbre: Acoustic predisposition or contextual illusion? 2016, 24,
87–102.

93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98