Page 425 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 425
Učno okolje za glasbo v vrtcu
De Corte, Erik. 2013. »Zgodovinski razvoj razumevanja učenja.« V O naravi uče-
nja, ur. Hanna Domunot, David Istance in Francisco Benavides, 37–64. Ljub-
ljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Dumont, Hanna, in David Istance. 2013. »Analiziranje in oblikovanje učnih okolij
za 21. stoletje.« V O naravi učenja, ur. Hanna Dumont, David Istance in Fran-
cisco Benavides, 23–36. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Dumont, Hanna, David Istance in Grancisco Benavides, ur. 2013. O naravi učenja.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Fyfe, Brenda. 1994. »Images from the United States: Using Ideas from the Re-
ggio Emilia Experience with American Educators.« V Reflections on the Re-
ggio Emilia Approach, ur. Lilian G. Katz in Berard Cesarone, 21–30. Champa-
ign, IL: ERIC Clearinghouse on Elementary and Early Childhood Education.
Gordon, Edwin. 1989. Learning Sequences in Music. Chicago: GIA Publications.
Hansen, Kristen, Roxane Kaufmann in Kate Burke Walsh. 2000. Oblikovanje od-
delkov, osredotočenih na otroke od tretjega do šestega leta starosti. Ljub-
ljana: Pedagoški inštitut.
Hočevar, Andreja, in Mojca Kovač Šebart. 2010. »Kurikulum za vrtce vs. pedago-
ški pristop Reggio Emilia: domnevne razlike in podobnosti.« V Pedagoški
koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti, ur. Ta-
tjana Devjak in Darija Skubic, 87–120. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Isbell, Rebecca, in Betty Exelby. 2001. Early Learning Environments That Work.
Boston, MA: Gryphon House.
Istance, David, in Hanna Dumont. 2013. »Smernice za učna okolja v 21. stoletju.«
V O naravi učenja, ur. Hanna Dumont, David Istance in Francisco Benavides,
285–303. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Kužnik, Lea. 2008. »Teoretska izhodišča za načrtovanje sodobnih muzejev za
otroke.« Sodobna pedagogika 59 (2): 202–213.
Malaguzzi, Loris. 1998. »History, Ideas and Basic Philosophy: An Interview with
Lella Gandini.« V The Hundred Languages of Children: The Reggio Emilia
Approach; Advanced Reflections, ur. Carolyn P. Edwards, Lella Gandini in
George E. Forman, 49–98. London: Ablex.
Marjanovič Umek, Ljubica, ur. 2001. Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce.
Maribor: Obzorja.
Marjanovič Umek, Ljubica, Urška Fekonja, Tina Kavčič in Anja Poljanšek, ur.
2002. Kakovost v vrtcih. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Motte Haber, Helga. 1990. Psihologija glasbe. Ljubljana: Državna založba Slove-
nije.
Rinaldi, Carla. 2006. In Dialogue with Reggio Emilia: Listening, Researching and
Learning. New York: Routledge.
425
De Corte, Erik. 2013. »Zgodovinski razvoj razumevanja učenja.« V O naravi uče-
nja, ur. Hanna Domunot, David Istance in Francisco Benavides, 37–64. Ljub-
ljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Dumont, Hanna, in David Istance. 2013. »Analiziranje in oblikovanje učnih okolij
za 21. stoletje.« V O naravi učenja, ur. Hanna Dumont, David Istance in Fran-
cisco Benavides, 23–36. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Dumont, Hanna, David Istance in Grancisco Benavides, ur. 2013. O naravi učenja.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Fyfe, Brenda. 1994. »Images from the United States: Using Ideas from the Re-
ggio Emilia Experience with American Educators.« V Reflections on the Re-
ggio Emilia Approach, ur. Lilian G. Katz in Berard Cesarone, 21–30. Champa-
ign, IL: ERIC Clearinghouse on Elementary and Early Childhood Education.
Gordon, Edwin. 1989. Learning Sequences in Music. Chicago: GIA Publications.
Hansen, Kristen, Roxane Kaufmann in Kate Burke Walsh. 2000. Oblikovanje od-
delkov, osredotočenih na otroke od tretjega do šestega leta starosti. Ljub-
ljana: Pedagoški inštitut.
Hočevar, Andreja, in Mojca Kovač Šebart. 2010. »Kurikulum za vrtce vs. pedago-
ški pristop Reggio Emilia: domnevne razlike in podobnosti.« V Pedagoški
koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti, ur. Ta-
tjana Devjak in Darija Skubic, 87–120. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Isbell, Rebecca, in Betty Exelby. 2001. Early Learning Environments That Work.
Boston, MA: Gryphon House.
Istance, David, in Hanna Dumont. 2013. »Smernice za učna okolja v 21. stoletju.«
V O naravi učenja, ur. Hanna Dumont, David Istance in Francisco Benavides,
285–303. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Kužnik, Lea. 2008. »Teoretska izhodišča za načrtovanje sodobnih muzejev za
otroke.« Sodobna pedagogika 59 (2): 202–213.
Malaguzzi, Loris. 1998. »History, Ideas and Basic Philosophy: An Interview with
Lella Gandini.« V The Hundred Languages of Children: The Reggio Emilia
Approach; Advanced Reflections, ur. Carolyn P. Edwards, Lella Gandini in
George E. Forman, 49–98. London: Ablex.
Marjanovič Umek, Ljubica, ur. 2001. Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce.
Maribor: Obzorja.
Marjanovič Umek, Ljubica, Urška Fekonja, Tina Kavčič in Anja Poljanšek, ur.
2002. Kakovost v vrtcih. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Motte Haber, Helga. 1990. Psihologija glasbe. Ljubljana: Državna založba Slove-
nije.
Rinaldi, Carla. 2006. In Dialogue with Reggio Emilia: Listening, Researching and
Learning. New York: Routledge.
425