Page 25 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 25
Sekcija 1
Časovni trak mikrobov
Anita Godler
Osnovna šola Trnovo
Nuša Jurjevič
Samozaposlena v kulturi
Alenka Končan
Osnovna šola Trnovo
Robertina Dugar
Osnovna šola Trnovo
Urša Rupnik
Samozaposlena v kulturi
V prispevku je predstavljen primer dobre prakse, pri katerem so sodelova-
li učenci 5. b razreda, razredničarka, učiteljica športa in učiteljica računalni-
štva. Dejavnosti so potekale v sodelovanju učiteljic z vizualno umetnico Nušo
Jurjevič in s plesno umetnico Uršo Rupnik. Skozi risanje, dopolnjevanje, raz-
iskovanje, plesno ustvarjanje in ritmične vzorce so učenci na aktiven način
spoznavali različne viruse in bakterije skozi zgodovinski časovni trak. Z vna-
šanjem različnih dejavnosti s pomočjo umetnic smo želeli pri učencih doseči
večjo motiviranost za učno delo ter njim težje razumljive vsebine prikazati
na aktiven način s pomočjo umetniške izkušnje. Vsi učitelji in umetnici smo
ugotovili, da so učenci sodelovanje umetnice in raziskovanja tem na različne
načine pri pouku pozitivno sprejeli, saj so v končni evalvaciji učenci potrdili,
da je bil pouk na tak način zanimivejši, ustvarjalnejši in bolj sproščen.
Ključne besede: umetniki, plesno ustvarjanje, zgodovinski časovni trak, ume-
tniška izkušnja
25
Časovni trak mikrobov
Anita Godler
Osnovna šola Trnovo
Nuša Jurjevič
Samozaposlena v kulturi
Alenka Končan
Osnovna šola Trnovo
Robertina Dugar
Osnovna šola Trnovo
Urša Rupnik
Samozaposlena v kulturi
V prispevku je predstavljen primer dobre prakse, pri katerem so sodelova-
li učenci 5. b razreda, razredničarka, učiteljica športa in učiteljica računalni-
štva. Dejavnosti so potekale v sodelovanju učiteljic z vizualno umetnico Nušo
Jurjevič in s plesno umetnico Uršo Rupnik. Skozi risanje, dopolnjevanje, raz-
iskovanje, plesno ustvarjanje in ritmične vzorce so učenci na aktiven način
spoznavali različne viruse in bakterije skozi zgodovinski časovni trak. Z vna-
šanjem različnih dejavnosti s pomočjo umetnic smo želeli pri učencih doseči
večjo motiviranost za učno delo ter njim težje razumljive vsebine prikazati
na aktiven način s pomočjo umetniške izkušnje. Vsi učitelji in umetnici smo
ugotovili, da so učenci sodelovanje umetnice in raziskovanja tem na različne
načine pri pouku pozitivno sprejeli, saj so v končni evalvaciji učenci potrdili,
da je bil pouk na tak način zanimivejši, ustvarjalnejši in bolj sproščen.
Ključne besede: umetniki, plesno ustvarjanje, zgodovinski časovni trak, ume-
tniška izkušnja
25