Page 27 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 27
Sekcija 2

Pravljice v glavah prvošolcev

Maja Saurin
Osnovna šola Koseze

V prispevku Pravljice v glavah prvošolcev bo predstavljeno sodelovanje s Pra-
vljičnim studiem na Vodnikovi domačiji in umetnico Špelo Frlic. V projekt
so bili vključeni učenci prvih razredov podaljšanega bivanja v šolskih letih
2018/2019 in 2019/2020. Učenci so okrepili samozavest pri govornem izraža-
nju in nastopanju. Osrednji dogodek je bil javni nastop prvošolcev na Vodni-
kovi domačiji, na katerem so pripovedovali svoje pravljice ob glasbeni spre-
mljavi Janeza Dovča. Z izvedenimi dejavnostmi v projektu so učenci usvojili
konkretne tehnike, z uporabo katerih so njihove zgodbe postale bolj pove-
zane, primernega obsega ter zanimive za poslušalce. Pomemben vidik je bil
tudi razvijanje socialnih veščin, predvsem demokratičnega poslušanja in so-
delovanja. Skupina otrok je s pripovedovanjem pravljic na daljavo ostala bolj
povezana tudi v času zaprtja šol.

Ključne besede: Pravljični studio, Špela Frlec, govorni nastop, pripovedovanje

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32