Page 5 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 5
Kazalo
7 Izzivi marketinga muzejev v času epidemije
Gorazd Sedmak in Aleksandra Brezovec
31 Marketinške raziskave o vedenju potrošnikov v turizmu
v času nove realnosti
Žana Čivre
45 Kontekst marketinškega komuniciranja turističnih destinacij
ob ponovnem zagonu turizma
Petra Zabukovec Baruca
67 Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve
v novi realnosti: primer generacije Z
Helena Nemec Rudež
89 Spremembe produkta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19
Igor Novel in Sabina Jugovec
115 Izkustvena ekonomija kot osnova za marketing aktivnega turizma
v naravi v novi realnosti
Sandra Ćeha
139 Recenziji
5
7 Izzivi marketinga muzejev v času epidemije
Gorazd Sedmak in Aleksandra Brezovec
31 Marketinške raziskave o vedenju potrošnikov v turizmu
v času nove realnosti
Žana Čivre
45 Kontekst marketinškega komuniciranja turističnih destinacij
ob ponovnem zagonu turizma
Petra Zabukovec Baruca
67 Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve
v novi realnosti: primer generacije Z
Helena Nemec Rudež
89 Spremembe produkta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19
Igor Novel in Sabina Jugovec
115 Izkustvena ekonomija kot osnova za marketing aktivnega turizma
v naravi v novi realnosti
Sandra Ćeha
139 Recenziji
5