Page 209 - Koderman, Miha, Poklar, Mojca, ur. 2023. Geografsko raziskovanje slovenske Istre 2. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 209

Razvojne priložnosti izbranih naselij slovenske Istre

                 Priloga 1: Anketni vprašalnik o razvojnih možnosti v vaseh Podpeč, Rakitovec
                 in Zazid


             Spoštovani,
             študentŝ geografije na Fakulteti za humanistične študije hŶŝǀĞƌnjĞ ŶĂ WƌŝŵŽƌƐŬĞŵ ǀ <ŽƉƌƵ ƐŬƵƉĂũ Ɛ ƉƌŽĨĞƐŽƌũŝ ŽƉƌĂǀůũĂŵŽ
             raziskovalno delo z namenom preučitve ƌĂnjǀŽũŶŝŚ možnosti ǀ ǀĂƐĞŚ Podpeč, Zazid ŝŶ ZĂŬŝƚŽǀĞĐ͘ sĞƐĞůŝůŽ ďŝ ŶĂƐ, če bi si
             ůĂŚŬŽ ǀnjĞůŝ ŶĞŬĂũ ŵŝŶƵƚ časa ŝŶ ŽĚŐŽǀŽƌŝůŝ ŶĂ ƐƉŽĚŶũĂ vprašanja.  ŶŬĞƚĂ ŝŵĂ 12 vprašanj in ũĞ ĂŶŽŶŝŵŶĂ͕ ǀƐŝ ƌĞnjƵůƚĂƚŝ ďŽĚŽ
             v strokovnih objavah prikazani posplošeno, predstavljeni pa bodo tudi v vseh treh naseljih. Izpolnjen anketni vprašalnik
             nam pošljite v priloženi kuverti s plačano poštnino ŶĂ ŶĂƐůŽǀ͗ UP FHŠ, Titov trg 5, 6000 Koper͘

             NAJLEPŠA HVALA ZA SODELOVANJE IN VAŠ ČAS!


                         RAZVOJNE MOŽNOSTI PODEŽELJA V SLOVENSKI ISTRI –  E< dEI VPRAŠALNIK

             ϭ  <ĂŬŽ ďŝ ŽĐĞŶŝůŝ vaše strinjanje z naslednjo trditvijo͗ »^ ŬĂŬŽǀŽƐƚũŽ ďŝǀĂŶũĂ v našem kraju sem njĞůŽ njĂĚŽǀŽůũĞŶ.«
                Obkrožite eno od spodnjih števil, ki najbolj ustreza vašim občutkom.
                  ƐƉůŽŚ ƐĞ ŶĞ ƐƚƌŝŶũĂŵ   ŶĞ ƐƚƌŝŶũĂŵ ƐĞ   Ŷŝƚŝ ƐĞ ŶĞ ƐƚƌŝŶũĂŵ Ŷŝƚŝ ƐĞ ƐƚƌŝŶũĂŵ   ƐƚƌŝŶũĂŵ ƐĞ   ƉŽƉŽůŶŽŵĂ ƐĞ ƐƚƌŝŶũĂŵ
                       ϭ          Ϯ             ϯ            ϰ         ϱ

             Ϯ  Kaj najbolj pogrešate ǀ vašem ŬƌĂũƵ͍


             ϯ  <Ăũ ũĞ njĂ ǀĂƐ ŶĂũbolj moteče͕ ƉŽǀĞnjĂŶŽ nj ďŝǀĂŶũĞŵ (življenjem) ǀ vašem ŬƌĂũƵ͍


             ϰ  Kaj po vašem mnenju predstavlja največjo prednost tukajšnje poselitve ;ŝnjďĞƌŝƚĞ ĞŶ ŽĚŐŽǀŽƌͿ͍
                •  ƵŐŽĚŶŝ pogoji za bivanje v mirnem okolju vasi, cenejše nepremičnine
                •  ŶĞŽŬƌŶũĞŶŽ ŶĂƌĂǀŶŽ ŽŬŽůũĞ, bližina zelenih površin in možnosti za prostočasne aktivnosti
                •  možnosti za ƐĂŵŽŽƐŬƌďŽ͕ ŝnjǀĂũĂŶũĞ ŬŵĞƚŝũƐŬĞ ĚĞũĂǀŶŽƐƚŝ ŬŽƚ ǀŝƌĂ ĚŽŚŽĚŬĂ
                •  ĚƌƵŐŽ ;ŶĂǀĞĚŝƚĞ͕ ǀ ŬŽůŝŬŽƌ ŽďƐƚĂũĂͿ͗ ͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺ

             ϱ    Za večino podeželskih naselij Mestne občine Koper je značilnŽ ƐƚĂƌĂŶũĞ ƉƌĞďŝǀĂůƐƚǀĂ͕ saj tu večinoma ƉƌĞǀůĂĚƵũĞ
             delež ŽƐĞď, ki so starejšĞ ŽĚ ϲϱ ůĞƚ͘ <ũĞ ǀŝĚŝƚĞ ƌĂnjůŽŐĞ njĂ ƚŽ͍ ;ŝnjďĞƌŝƚĞ ĞŶ ŽĚŐŽǀŽƌͿ
                •  ŝnjƐĞůũĞǀĂŶũĞ ŵůĂĚŝŚ ǀ ƉƌĞƚĞŬůŽƐƚŝ ;ƉƌĞĚ ŽƐĂŵŽƐǀŽũŝƚǀŝũŽ ^ůŽǀĞŶŝũĞͿ
                •  ǀĞč ƐĂŵƐŬŝŚ ŝŶ družine nj ŵĂůŽ ŽƚƌŽŬŝ
                •  ŝnjƐĞůũĞǀĂŶũĞ ŵůĂĚŝŚ ǀ današnjem obdobju

             ϲ  Kaj je po vašem mnenju ŽǀŝƌĂ njĂ ŶĂƐĞůŝƚĞǀ ŵůĂĚŝŚ͍ ZĂnjǀƌƐƚŝƚĞ ŽĚŐŽǀŽƌĞ ƉŽ ƉŽŵĞŶƵ ŽĚ ϭ ;ŶĂũŵĂŶũͿ ĚŽ ϲ ;največ)͘
                ZĂŶŐ ;ŽĚ ϭ ĚŽ ϲͿ   KĚŐŽǀŽƌŝ
                           ƐůĂďĂ ƉƌŽŵĞƚŶĂ povezanost, dnevna migracija do kraja dela zahteva preveč časa
                           za mlade družine ŽĚĚĂůũĞŶŽƐƚ od lokacij vrtcev in šol
                           ŶĞƵŐŽĚŶŝ ƐƚĂŶŽǀĂŶũƐŬŝ ƉŽŐŽũŝ ;ƐƚĂƌ ŝŶ ĚŽƚƌĂũĂŶ ƐƚĂǀďŶŝ ĨŽŶĚ, pomanjkanje zemljišč njĂ ŐƌĂĚŶũŽͿ
                           ƐůĂďĂ ƚĞůĞŬŽŵƵŶŝŬĂĐŝũƐŬĂ ƉŽǀĞnjĂŶŽƐƚ ;ƐŝŐŶĂů ŵŽďŝůŶĞ ƚĞůĞĨŽŶŝũĞ͕ ŝŶƚĞƌŶĞƚŶĂ ƉŽǀĞnjĂǀĂͿ
                           neugodno družbeno okolje (ni vrstnikov, premalo možnosti za druženje in aktivnosti itn.)
                           ĚƌƵŐŽ ;ŶĂǀĞĚŝƚĞ͕ ǀ ŬŽůŝŬŽƌ ŽďƐƚĂũĂͿ͗

             ϳ    Kakšen razvoj njĂ vaše ŶĂƐĞůũĞ si želite v prihodnosti ;ŝnjďĞƌŝƚĞ ĞŶ ŽĚŐŽǀŽƌͿ͍
                •  ĚĂ ďŽ ŶĂƐĞůũĞ ǀ pretežni meri namenjeno bivanju zaposlenih izven kraja in ĚĂ ďŽ ŽŚƌĂŶŝůŽ ƵŐŽĚŶĞ ďŝǀĂůŶĞ ƉŽŐŽũĞ
                •  da bi se več prebivalcev ukvarjalo s kmetijstvom in ďŝ se omejilo opuščanje rabe zemljišč
                •  da bi se razvile kakšne zaposlitvene možnosti za domačine
                •  ĚĂ ŶĞ ďŝ ďŝůo večjih sprememb
                •  ĚƌƵŐŽ ;ŶĂǀĞĚŝƚĞͿ͗ͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺ
                                              ϭ








                                                                              209
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214