Page 111 - Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od obdelave podatkov do predstavitve ugotovitev
P. 111

Literatura


             Keglevič, Z. (1998). Kako izdelamo dober poster? Didakta, 8(42–43), 65–67.
             Kiger, M. E., in Varpio, l. (2020). Thematic analysis of qualitative data: AMEE Guide No.
                 131. Medical Teacher, 42(8), 846–854.
             King,C.(2019). SystematicguidetoqualitativedataanalysiswithintheC.O.S.T.APostgra-
                 duate Research Model. https://doi.org/10.31219/osf.io/sq2dh
             Kivunja, C., in Kuyini, A. B. (2017). Understanding and applying research paradigms in
                 educational contexts. International Journal of Higher Education, 6(5), 26–41.
             Kodelja, Z. (2017). Etičnost edukacijskega raziskovanja. Šolsko polje, 27(1–2), 73–87.
             Kordeš, U., in Smrdu, M. (2015). Osnove kvalitativnega raziskovanja. Založba Univerze
                 na Primorskem.
             Kordeš, U., Gimpelj, A., in Bojc, K. (2012). V iskanju objektivnosti v socialnopedago-
                 škem raziskovanju. Socialna pedagogika, 16(1), 21–45.
             Krmac, N. (2016). Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na
                 univerzah [Neobjavljena doktorska disertacija]. Univerza na Primorskem.
             Krmac, N. (2021). O avtoetnografiji in njeni vlogi na pedagoškem področju. Pedagoška
                 obzorja: časopis za didaktiko in metodiko, 36(2), 36–48.
             Krmac, N. (2022). Interpretativna raziskava in njena uporaba na pedagoškem pod-
                 ročju. Revija za elementarno izobraževanje, 15(2), 265–286.
             Krmac, N., in Cencič, M. (2022). Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od ideje do podat-
                 kov. ZaložbaUniverzenaPrimorskem.
             Kroflič, R. (2013). Krepitev odgovornosti v šolski skupnosti med konceptoma drža-
                 vljanske in moralne vzgoje. Sodobna pedagogika, 64(2), 12–31.
             Lamut, U., in Macur, M. (2012). Metodologija družboslovnega raziskovanja: od zasnove
                 do izvedbe. Vega.
             Lesabe, A. F. (B.l.). What is difference between the qualitative analyses of contents and
                 the ground theory? [Komentar na spletnem forumu]. ResearchGate.
                 https://www.researchgate.net/post/What_is_difference_between_the
                 _qualitative_analyses_of_contents_and_the_ground_theory
                 /5ee354596660022f8e68e284/citation/download
             Lichtman,M.(2010).Qualitativeresearchineducation:Auser’sguide.SagePublications.
             Ličen, N. (2013). Paradoksi narativne metode pri raziskovanju učenja in situ. Andrago-
                 ška spoznanja, 19(3), 32–45.
             Lincoln, Y. S. (2009). Ethical practices in qualitative research. V D. M. Mertens in P. E.
                 Ginsberg (ur.), The handbook of social research ethics (str. 150–169). Sage Publica-
                 tions.
             Lincoln, Y. S., in Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Sage Publications.
             Lincoln, Y. S., in Guba, E. G. (1986). But is it rigorous? Trustworthiness and authenticity in
                 naturalistic education. Jossey-Bass.
             Linneberg, M. S., in Korsgaard, S. (2019). Coding qualitative data: A synthesis to guide
                 the novice. Qualitative Research Journal, 19(3), 259–270.


                                                                            111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116