Page 5 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 5
Kazalo
Predgovor
Nina Krmac, Sanela Hudovernik, Martina Rodela, Maja Mezgec,
Mirjana Radetić-Paić in Mojca Kukanja -Gabrijelčič ·9
Zgodovinski pregled razvoja termina in koncepta učnih oblik na Slovenskem
Romina Plešec Gasparič ·13
Koncept participacije v vzgoji in izobraževanju v prizmi zgodovinskega diskurza
Mateja Marovič ·31
Exploring the Content of Cultural Heritage through Project-Based Learning
Melita Lemut Bajec ·51
Pripravljenost mladostnikov za nadaljevanje izobraževanja po zaključenem bivanju
v strokovnem centru
Jovita Pogorevc Merčnik in Tina Štemberger ·67
Mentoriranje zaključnih del in komunikacija med mentorjem ter mentorirancem
Nina Krmac in Maja Mezgec ·81
The Creation of Online Mini-Takeaway Lessons as a Reflective Instrument
in Teacher Education
Anja Pirih and Silva Bratož ·99
Pomen izobraževanja vzgojiteljev o medpodročnem povezovanju:
razlike v razumevanju medpodročnega povezovanja med rednimi in izrednimi študenti
Nastja Cotič, Petra Furlan in Sanela Hudovernik · 115
Nekdanje učiteljišče Portorož – Koper
Mirjana Kontestabile Rovis in Majda Cencič ·131
Vloga Vide Medved Udovič pri razvoju didaktike književnosti
Barbara Zorman, Vladka Tucovič Sturman in Irina Lešnik Jeras ·149
Obogatena resničnost v izobraževanju najmlajših: raziskave, izzivi
in prihodnje perspektive
Katja Zemljič in Samo Fošnarič ·167
5