Page 6 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 6
Kazalo
Razumevanje in podpora nadarjenim odraslim: perspektive bivših študentov
Pedagoške fakultete
Mojca Kukanja Gabrijelčič in Maruška Željeznov Seničar ·183
What Makes Word Problem-Solving Difficult? Factors Influencing Word
Problem-Solving Ability
Eleonora Doz, Mara Cotič, and Maria Chiara Passolunghi ·203
Osebnost visokošolskega učitelja kot dejavnik medosebnega stika
med učiteljem in študenti
Ana Bardorfer · 221
Slovenska oblika Vprašalnika za oceno izgorelosti (BAT-12) in vloga osebnosti
pri napovedovanju izgorelosti učiteljev
Petra Dolenc, Jerneja Lobnikar in Blaž Simčič ·237
Motivi za izbor vzgojiteljskega poklica pri slovenskih in hrvaških študentih
Danijela Blanuša Trošelj, Darjo Zuljan in Milena Valenčič Zuljan ·257
Vključevanje in delo z ukrajinskimi učenci v slovenskih osnovnih šolah z vidika
strokovnih delavcev
Sara Legat, Mateja Pšunder in Andreja Kozmus ·275
Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu
Irena Hergan, Katrin Sevšek in Alenka Polak ·291
Metodološke pristranskosti v družboslovni znanosti: oblikovanje metodološke izbire
Klara Čalušić in Nina Krmac ·309
Future Preschool Teachers’ Perspectives on Integrating Multicultural
and Multilingual Content in Slovenian Kindergarten Education
Blaž Klasinc and Mojca Žefran ·325
Transition Practice from Kindergarten to Elementary School from the Perspective
of Preschool Teachers and Elementary School Teachers
Jurka Lepičnik Vodopivec, Kristina Alviž, and Aleksandra Šindić · 339
Razvoj inkluzije najmlajših: pomen vzpostavljanja oddelkov s prilagojenim
programom pod okriljem rednih vrtcev
Vanja R. Kiswarday in Kristina Mars ·353
Behavioural Disorders: The Historical Perspective of the Largest City
of theCroatian IstriaCounty
Mirjana Radetić-Paić ·375
6