Page 55 - Naša pedagoška pot
P. 55

Petdeset let Pedagoške fakultete v Kopru



















             Podelitev nagrade Primorski
             um leta 2013 (fotografija
             Leo Caharija)


             vodilni in sodelujoči partner vključevala tudi v program strateških partner-
             stev. Povečanje omenjenih aktivnosti je v skladu z novim programom Era-
             smus+ 2021–2027, ki v prihodnjem obdobju predvideva trikratno povečanje
             programskega proračuna.
               Zelo uspešno se povezujemo z institucijami v obmejnem območju med
             Slovenijo in Italijo ter Slovenijo in Hrvaško, in sicer tako v okviru skupnih pro-
             jektov (Interreg ipd.) kot pri sodelovanju ter izmenjavi izkušenj na znanstve-
             noraziskovalnem in izobraževalnem področju.
               V okviru »internacionalizacije doma« bo UP PEF nadaljevala s spodbuja-
             njem sodelovanja gostujočih predavateljev in vključevanja tujih študentov v
             učni proces. Spodbujala bo internacionalizacijo kurikula, in sicer zlasti z inte-
             gracijo mednarodnih in medkulturnih dimenzij v učne vsebine ter učne izide.
               Še naprej bomo nadgrajevali sodelovanje fakultete s šolami, z vrtci, dru-
             gimi fakultetami in vzgojno-izobraževalnimi institucijami in občino v obliki
             uspešnega partnerstva. Sodelovanje z okoljem bomo razvijali tudi preko ra-
             znih projektov, kot so Študentski inovativni projekti za družbeno korist ter
             Po kreativni poti do znanja. Izjemno pomembna pridobitev za lokalno okolje
             je bilo odprtje večjezičnega raziskovalno-razvojnega vrtca (RA-RA) skupaj z
             Mestno občino Koper in Vrtcem Koper, ki je edinstven tak vrtec v Sloveniji.
             Na fakulteti brezplačnoizvajamotudivelikodelavnic z različnih področijza
             otroke obalnih občin.
               Zavedati se namreč moramo, da fakulteta, šola in vrtec niso samo izoli-
             raneizobraževalneinstitucije,ločeneodstvarnegaživljenja,kjersevečinoma
             učimo veščin in pomnjenja podatkov. Občutek, da »se nismo ničesar naučili«,
             če si ne moremo priklicati v spomin konkretnih dejstev, ki smo jih slišali pri


                                                                             55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60