Page 56 - Naša pedagoška pot
P. 56

Dr. Mara Cotič


                  pouku, ali če nismo usvojili nobenih uporabnih veščin, je varljiv. Šola nam
                  namreč poleg teh nudi še celo zakladnico asociacij, kontekstov, interpretacij,
                  odnosov ter perspektiv gledanja na svet, ki nas delajo to, kar smo – izobraženi
                  in pokončni ljudje. Izobraženost namreč ni le priklic podatkov in obvladova-
                  nje tehnik, pač pa je tudi način doživljanja sebe in sveta okoli sebe. Vsi se mo-
                  ramo zavedati, da živimo in delamo v prostoru, zgodovinsko zaznamovanem
                  z odprtostjo, s svetovljanstvom, širino, ki je lastnost strpnega sožitja več kul-
                  turinjezikov.Navedenosezrcalitudivizobraževanju,sajsejetonaučiteljišču
                  v Kopru že v 19. stoletju odvijalo v več jezikih, kot se tudi danes enakovredno
                  odvija v slovenščini in italijanščini s poudarkom na medkulturni dimenziji.



















































                  56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61