Page 149 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 149

Recenziji

             omogoča poglobljen in vsestranski vpogled v obravnavano področje v Slove-
             niji, hkrati pa znanstveni monografiji daje posebno vrednost.
               Pristop avtoric je celosten. Didaktično gradivo je obravnavano z vidika ra-
             zvoja otrokovih glasbenih sposobnosti, spretnosti in znanj ter z vidika analize
             značilnosti in izvajanja slovenske ljudske pesmi ter izštevank. Ugotovitve so
             obogatene in podkrepljene s primerjalnimi raziskavami, strokovno prakso, ci-
             tati ter sklici na domače in tuje strokovne vire.
               Delo je napisano sistematično, pregledno in razumljivo, jezikovno pravilno
             in ustrezno ter tudi na oko privlačno, zaradi česar ima uporabno vrednost za
             strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju kot tudi za vsestranskega, vendar
             zahtevnega bralca. Iz navedenega zaključujem, da je gre za dobrodošlo in
             uporabno delo, ki povezuje pedagoške vsebine in gradivo iz ljudske glasbene
             oz. kulturne dediščine.

             Dr. Inge Breznik











































                                                                            149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152