Page 149 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 149
Recenziji
omogoča poglobljen in vsestranski vpogled v obravnavano področje v Slove-
niji, hkrati pa znanstveni monografiji daje posebno vrednost.
Pristop avtoric je celosten. Didaktično gradivo je obravnavano z vidika ra-
zvoja otrokovih glasbenih sposobnosti, spretnosti in znanj ter z vidika analize
značilnosti in izvajanja slovenske ljudske pesmi ter izštevank. Ugotovitve so
obogatene in podkrepljene s primerjalnimi raziskavami, strokovno prakso, ci-
tati ter sklici na domače in tuje strokovne vire.
Delo je napisano sistematično, pregledno in razumljivo, jezikovno pravilno
in ustrezno ter tudi na oko privlačno, zaradi česar ima uporabno vrednost za
strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju kot tudi za vsestranskega, vendar
zahtevnega bralca. Iz navedenega zaključujem, da je gre za dobrodošlo in
uporabno delo, ki povezuje pedagoške vsebine in gradivo iz ljudske glasbene
oz. kulturne dediščine.
Dr. Inge Breznik
149