Page 145 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 145
Viri in literatura
Tierney, A. T., Križman, J., in Kraus, N. (2015). Music training alters the course of
adolescent auditory development. Psychological and Cognitive Sciences, 112(32),
10062–10067.
Tomašić, Đ. (2003). Osnove glazbene teorije. Erudit.
Velika zbirka brojalica na jednom mjestu. (2020, 25. november). Lupilu. https://lupilu.hr
/igra-i-zabava/brojalice-za-djecu/
Virant Iršič, K. (Ur.). (2000). Pojemo, pojemo: otroške pesmice slovenskih avtorjev. Mla-
dinska knjiga.
Virant Iršič, K. (Ur.). (2011). Pojemo, pojemo 4: otroške pesmice slovenskih avtorjev.
Mladinska knjiga.
Virant Iršič, K. (Ur.). (2015). Pojemo, pojemo 5: otroške pesmice slovenskih avtorjev.
Mladinska knjiga.
Vodušek, V. (2003). Etnomuzikološki članki in razprave. Založba ZRC.
Vogelnik, M. (1989). Ura je ena, medved še spi: pozabljene igre naših babic; slovenske
ljudske naštevanke, odštevanke in izštevanke, igre in poigranke, nagajivke in
posmehulje. Mladinska knjiga.
Vogelnik, M. (1992). Trije koprski portreti: Mirko Mršnik, Lučka Čok, Mirko Slosar.
Primorska srečanja: revija za družboslovje in kulturo, 17(131/132), 196–199.
Voglar, M. (1980). Kako približamo otrokom glasbo. Univerzum.
Voglar, M. (1987). Otrok in glasba. Državna založba Slovenije.
Voglar, M., in Nograšek, M. (2008). Majhna sem bila. DZS.
Voglar, M., in Nograšek, M. (2009). Majhna sem bila: glasbeni priročnik. Državna založ-
ba Slovenije.
Vremšak, B. (2021). Mi se z vlakom peljemo. Cicido: revija za predšolske otroke, 24(2), 10.
Weingerl, A. (1972). Ringaraja. Mladinska knjiga.
Weingerl, A. (1975/76). Ekate pekate. Grlica: revija za mladinsko zborovsko glasbo,
18(4/5), 38–40.
Welch, G. F. (1998). Early childhood musical development. Research Studies in Music
Education, 11(1), 27–41.
Wing, H. D. (1971). Tests of musical abiliy and appreciattion. Cambridge University
Press.
Yücesan, E. (2023). The place and importance of nursery rhymes in preschool music
education and some practical suggestions: Nursery rhymes in preschool music
education. International Journal of Curriculum and Instruction, 15(3), 2003–2019.
Zadnik, K. (2005). Opisno ocenjevanje glasbenega razvoja pet- in šestletnih otrok.
Educa.
Zadnik, K. (2019). Nauk o glasbi v slovenski glasbeni šoli: med preteklostjo, sedanjostjo in
prihodnostjo. Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Zagorc, M., Kralj, N., Jeram, N., in Vihelič, A. (2013). Ples v vrtcu. Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
145