Page 145 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 145

Viri in literatura


             Tierney, A. T., Križman, J., in Kraus, N. (2015). Music training alters the course of
                 adolescent auditory development. Psychological and Cognitive Sciences, 112(32),
                 10062–10067.
             Tomašić, Đ. (2003). Osnove glazbene teorije. Erudit.
             Velika zbirka brojalica na jednom mjestu. (2020, 25. november). Lupilu. https://lupilu.hr
                 /igra-i-zabava/brojalice-za-djecu/
             Virant Iršič, K. (Ur.). (2000). Pojemo, pojemo: otroške pesmice slovenskih avtorjev. Mla-
                 dinska knjiga.
             Virant Iršič, K. (Ur.). (2011). Pojemo, pojemo 4: otroške pesmice slovenskih avtorjev.
                 Mladinska knjiga.
             Virant Iršič, K. (Ur.). (2015). Pojemo, pojemo 5: otroške pesmice slovenskih avtorjev.
                 Mladinska knjiga.
             Vodušek, V. (2003). Etnomuzikološki članki in razprave. Založba ZRC.
             Vogelnik, M. (1989). Ura je ena, medved še spi: pozabljene igre naših babic; slovenske
                 ljudske naštevanke, odštevanke in izštevanke, igre in poigranke, nagajivke in
                 posmehulje. Mladinska knjiga.
             Vogelnik, M. (1992). Trije koprski portreti: Mirko Mršnik, Lučka Čok, Mirko Slosar.
                 Primorska srečanja: revija za družboslovje in kulturo, 17(131/132), 196–199.
             Voglar, M. (1980). Kako približamo otrokom glasbo. Univerzum.
             Voglar, M. (1987). Otrok in glasba. Državna založba Slovenije.
             Voglar, M., in Nograšek, M. (2008). Majhna sem bila. DZS.
             Voglar, M., in Nograšek, M. (2009). Majhna sem bila: glasbeni priročnik. Državna založ-
                 ba Slovenije.
             Vremšak, B. (2021). Mi se z vlakom peljemo. Cicido: revija za predšolske otroke, 24(2), 10.
             Weingerl, A. (1972). Ringaraja. Mladinska knjiga.
             Weingerl, A. (1975/76). Ekate pekate. Grlica: revija za mladinsko zborovsko glasbo,
                 18(4/5), 38–40.
             Welch, G. F. (1998). Early childhood musical development. Research Studies in Music
                 Education, 11(1), 27–41.
             Wing, H. D. (1971). Tests of musical abiliy and appreciattion. Cambridge University
                 Press.
             Yücesan, E. (2023). The place and importance of nursery rhymes in preschool music
                 education and some practical suggestions: Nursery rhymes in preschool music
                 education. International Journal of Curriculum and Instruction, 15(3), 2003–2019.
             Zadnik, K. (2005). Opisno ocenjevanje glasbenega razvoja pet- in šestletnih otrok.
                 Educa.
             Zadnik, K. (2019). Nauk o glasbi v slovenski glasbeni šoli: med preteklostjo, sedanjostjo in
                 prihodnostjo. Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
             Zagorc, M., Kralj, N., Jeram, N., in Vihelič, A. (2013). Ples v vrtcu. Zavod Republike Slove-
                 nije za šolstvo.



                                                                            145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150