Page 60 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 60

POGLAVJE 6


                 Implementacija projekta v okviru

                 vzgojno-izobraževalnih ustanov









                 Vita Poštuvan, Maja Rahne, Nuša Zadravec Šedivy, Monika Brdnik
                 Ključne besede: šolsko okolje, delo s šolami, evalvacija, prostorski pogoji, kontaktna
                 oseba implementacija projekta




                   UVOD
                   Šolsko okolje predstavlja pomemben varovalni dejavnik za mladostnike, saj jih lažje
                   dosežemo in zanje izvajamo preventivne ukrepe preko šolskega sistema (Wasser­
                   man idr., 2015; World Health Organization [WHO], 2009), prav tako pa šolski sistem
                   mladostnikom zagotavlja boljšo socialno vključenost. Čeprav nekateri mladostniki
                   že zapustijo izobraževalni sistem ravno takrat, ko postajajo bolj dovzetni za težave
                   v duševnem zdravju, pa tisti, ki izobraževanje nadaljujejo, preko šolskega sistema
                   ohranjajo širšo socialno mrežo, ostajajo v sistemu in imajo s tem boljše možnosti,
                   da se lahko nekomu zaupajo ali pa da nekdo prepozna njihovo stisko (Poštuvan
                   idr., 2020).






                 Aktivnosti projekta



                 Delo s šolami kot sistemi vključuje tesno sodelovanje z vodstvom šole in koordinatorji
                 na šolah tekom izvedbe celotnega projekta. To vključuje pomoč šole pri organizacijskih
                 vidikih vezanih na implementacijo posameznih aktivnosti ter nudenje strokovne podpore
                 šolam pri spremljanju mladostnikov s povečanim tveganjem za samomor, sprejemanju od-
                 ločitev ter ravnanju v primeru smrti mladostnika.




                                                    58
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65