Page 65 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 65

ZAKLJUČEK
                 Izsledki preteklih raziskav kažejo, da preventivni programi največjo  učinkovitost
                 dosežejo, ko so vpeljani v šolsko okolje (Singer idr., 2020). Prav tako pa tudi na
                 podlagi objektivnih kot tudi subjektivnih ocen projekta A (se) štekaš?!? zaključi­
                 mo, da delavnice, predavanja in izobraževanja, ki se  v okviru projekta izvajajo
                 in so vpeljana v šolsko okolje, učinkovito naslavljajo želene cilje projekta. Uspešnost
                 implementacija projektnih aktivnosti v vzgojno­izobraževalne ustanove pa je v ve­
                 liki meri odvisna od dobrega sodelovanja s šolami in njihove aktivne vključenosti
                 v izvajanje projekta.







              Literatura


              Dečman, T. (2022). Učinek spletne izvedbe delavnic A (se) štekaš?!? na duševno zdravje mladostni­
               kov v obdobju srednjega mladostništva [Magistrsko delo, Univerza v Mariboru]. DKUM. https://
               dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=82189
              Poštuvan, V., Mars Bitenc, U., Podlogar, T., Zadravec Šedivy, N., in Rahne, M. (2020). Stiske in samo­
               morilno vedenje mladostnikov: Preprečevanje samomorilnega vedenja v šolskem okolju. Založba
               Univerze na Primorskem. http://zivziv.si/wp-content/uploads/ASS%CC%8C_brosura_cmprs2.pdf
              Singer, J. B., Erbacher, T. A., in Rosen, P. (2020). School based suicide prevention: A framework
               for evidence based practice. School Mental Health, 11(3), 54–71. https://doi.org/10.1007/s12310
               -018-9245-8
              Wasserman, D., Hoven, C. W., Wasserman, C., Wall, M., Eisenberg, R., Hadlaczky, G., Kelleher, I.,
               Sarchiapone, M., Apter, A., Balazs, J., Bobes, J., Brunner, R., Corcoran, P. Cosman, D., Guillemin, F.,
               Haring, C., Iosue, M., Kaess, M., Musa, G. J., . . . Carli, V. (2015). School-based suicide prevention
               programmes: The SEYLE cluster-randomised, controlled trial. The Lancet, 385(9977), 1536–1544.
               https://doi.org/10.1016/S0140-6736(14)61213-7
              World Health Organization. (2009). School health and youth health promotion. http://www.who
               .int/school_youth _health/en/
















                                                   63
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70