Page 459 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 459
av t o r j i

kologijo na Akademiji za glasbo v Sarajevu. Področje njenega znanstvene-
ga raziskovanja je predvsem zgodovina glasbe v Bosni in Hercegovini. Je
tudi predsednica Muzikološkega društva Federacije Bosne in Hercegovine
ter aktivna članica Nacionalnega komiteja Mednarodnega sveta za tradici-
onalno glasbo (ICTM), poleg tega pa sodeluje v raziskovalnih projektih na
Inštitutu za muzikologijo in etnomuzikologijo ter deluje kot asistentka ure-
dnika revije Muzika.

Irena Gantar Godina (Irenagg22@gmail.com)
je diplomirana filozofinja ter doktorica s področja zgodovine. Čeprav je že
upokojena, deluje kot znanstvena sodelavka in se pri svojem delu osredo-
toča predvsem na obdobje 19. stoletja ter primerjavo različnih idej o slo-
vensko-slovanskem sodelovanju, življenju slovenskih intelektualcev v slo-
vanskih deželah ter vplivu slovanskih, predvsem čeških intelektualcev na
slovensko kulturno in politično življenje.

Vjera Katalinić (fides@hazu.hr)
je muzikologinja, znanstvena svetovalka in predstojnica Oddelka za zgo-
dovino hrvaške glasbe na Hrvaški akademiji znanosti in umetnosti v Za-
grebu. Je redna profesorica na Akademiji za glasbo Univerze v Zagrebu in
urednica revije Arti musices. Področja njenega raziskovanja so: glasbena
kultura 18. in 19. stoletja; glasbene zbirke in arhivi. Je vodja projekta HERA
Glasbene migracije v zgodnjem novem veku: na sotočju evropskega vzhoda,
zahoda in juga.

Luba Kijanovska (luba.kyjan@gmail.com)
je študirala muzikologijo na Državnem konservatoriju »Mikole Lisenka«
v Lvovu (1979). Doktorirala je leta 1985 (Funktionen des Programms in der
Wahrnehmung des Musikwerkes), habilitirala se je leta 2000 (Die Evolution
der galizischen Musikkultur der XIX.–XX. Jahrhunderte); leta 1987 je bila iz-
voljena v naziv docentke in leta 1995 v naziv profesorice. Od leta 1991 je vod-
ja katedre za glasbeno zgodovino na Državni glasbeni akademiji »Mikole
Lisenka« v Lvovu. Osrednje teme njenih raziskav so glasbena kultura Ga-
licije, glasbena psihologija, zgodovina ukrajinske glasbe, ukrajinska glasba
v odnosu do drugih evropskih glasbenih nacionalnih šol, glasbena peda-
gogika. Je avtorica 6 monografij, 8 učbenikov in približno 400 referatov v
znanstvenih zbornikih in revijah (Ukrajina, Poljska, Nemčija, Avstrija, Slo-
venija, ZDA, Litva, Rusija itd.).

457
   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464