Page 464 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 464
glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti
ZRC SAZU v Ljubljani, kjer se v sklopu mednarodnega projekta HERA
MusMig posveča raziskovanju migrantskih glasbenikov 17. in 18. stoletja,
delujočih na ozemlju današnje Slovenije. Hkrati se ukvarja tudi z nadalj-
njim raziskovanjem slovenske orgelske krajine; njeno zanimanje je usmer-
jeno predvsem v zgodnejša obdobja.
Viktor Velek (viktor.velek@gmx.de)
je muzikolog, področja njegovega raziskovalnega dela so: sv. Venceslav v
glasbi, glasbena kultura slovanskih manjšin na Dunaju med letoma 1840–
1945 in Glasbeno sodelovanje Čehov in lužiških Srbov v »dolgem 19. stole-
tju«.
Jernej Weiss (jernej.weiss@ag.uni-lj.si)
je študiral muzikologijo na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakulte-
te Univerze v Ljubljani (1999–2002) in Inštitutu za muzikologijo Filozof-
ske fakultete Univerze v Regensburgu (2002–03). Med letoma 2005 in 2009
je deloval kot asistent na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v
Ljubljani. Leta 2009 je postal docent, leta 2016 pa redni profesor za glasbe-
no-zgodovinske predmete na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru in
Akademiji za glasbo v Ljubljani. Od leta 2011 deluje kot glavni in odgovor-
ni urednik osrednje slovenske muzikološke publikacije Muzikološki zbor-
nik. Raziskovalno se osredotoča na vprašanja, povezana z glasbo od 19. sto-
letja do danes, posebej s tisto, ki se tako ali drugače dotika slovenskega in
češkega kulturnega prostora. Je avtor treh znanstvenih monografij. Od leta
2016 vodi mednarodni muzikološki simpozij Slovenskih glasbenih dnevov.
Ingeborg Zechner (ingeborg.zechner@sbg.ac.at)
je študirala muzikologijo in poslovno ekonomijo na Univerzi v Gradcu.
Leta 2014 je doktorirala na področju historične muzikologije z disertacijo o
italijanski operi v Londonu v 19. stoletju. Disertacija bo v letu 2017 izšla pri
založbi Böhlau kot monografija. V študijskem letu 2013/2014 je bila preje-
mnica štipendije Houghton Library (Harvard University). Dosedaj je učila
že na univerzah v Gradcu, Salzburgu in na Dunaju. Od julija 2015 je sode-
lavka na Gluck-Forschungsstelle Univerze v Salzburgu. V svojem razisko-
valnem delu se osredotoča na opero 18. in 19. stoletja, družbeno in kulturno
zgodovino glasbe, migracijo, intermedijskost in filmsko glasbo.
462
ZRC SAZU v Ljubljani, kjer se v sklopu mednarodnega projekta HERA
MusMig posveča raziskovanju migrantskih glasbenikov 17. in 18. stoletja,
delujočih na ozemlju današnje Slovenije. Hkrati se ukvarja tudi z nadalj-
njim raziskovanjem slovenske orgelske krajine; njeno zanimanje je usmer-
jeno predvsem v zgodnejša obdobja.
Viktor Velek (viktor.velek@gmx.de)
je muzikolog, področja njegovega raziskovalnega dela so: sv. Venceslav v
glasbi, glasbena kultura slovanskih manjšin na Dunaju med letoma 1840–
1945 in Glasbeno sodelovanje Čehov in lužiških Srbov v »dolgem 19. stole-
tju«.
Jernej Weiss (jernej.weiss@ag.uni-lj.si)
je študiral muzikologijo na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakulte-
te Univerze v Ljubljani (1999–2002) in Inštitutu za muzikologijo Filozof-
ske fakultete Univerze v Regensburgu (2002–03). Med letoma 2005 in 2009
je deloval kot asistent na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v
Ljubljani. Leta 2009 je postal docent, leta 2016 pa redni profesor za glasbe-
no-zgodovinske predmete na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru in
Akademiji za glasbo v Ljubljani. Od leta 2011 deluje kot glavni in odgovor-
ni urednik osrednje slovenske muzikološke publikacije Muzikološki zbor-
nik. Raziskovalno se osredotoča na vprašanja, povezana z glasbo od 19. sto-
letja do danes, posebej s tisto, ki se tako ali drugače dotika slovenskega in
češkega kulturnega prostora. Je avtor treh znanstvenih monografij. Od leta
2016 vodi mednarodni muzikološki simpozij Slovenskih glasbenih dnevov.
Ingeborg Zechner (ingeborg.zechner@sbg.ac.at)
je študirala muzikologijo in poslovno ekonomijo na Univerzi v Gradcu.
Leta 2014 je doktorirala na področju historične muzikologije z disertacijo o
italijanski operi v Londonu v 19. stoletju. Disertacija bo v letu 2017 izšla pri
založbi Böhlau kot monografija. V študijskem letu 2013/2014 je bila preje-
mnica štipendije Houghton Library (Harvard University). Dosedaj je učila
že na univerzah v Gradcu, Salzburgu in na Dunaju. Od julija 2015 je sode-
lavka na Gluck-Forschungsstelle Univerze v Salzburgu. V svojem razisko-
valnem delu se osredotoča na opero 18. in 19. stoletja, družbeno in kulturno
zgodovino glasbe, migracijo, intermedijskost in filmsko glasbo.
462