Page 464 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 464
glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti

ZRC SAZU v Ljubljani, kjer se v sklopu mednarodnega projekta HERA
MusMig posveča raziskovanju migrantskih glasbenikov 17. in 18. stoletja,
delujočih na ozemlju današnje Slovenije. Hkrati se ukvarja tudi z nadalj-
njim raziskovanjem slovenske orgelske krajine; njeno zanimanje je usmer-
jeno predvsem v zgodnejša obdobja.

Viktor Velek (viktor.velek@gmx.de)
je muzikolog, področja njegovega raziskovalnega dela so: sv. Venceslav v
glasbi, glasbena kultura slovanskih manjšin na Dunaju med letoma 1840–
1945 in Glasbeno sodelovanje Čehov in lužiških Srbov v »dolgem 19. stole-
tju«.

Jernej Weiss (jernej.weiss@ag.uni-lj.si)
je študiral muzikologijo na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakulte-
te Univerze v Ljubljani (1999–2002) in Inštitutu za muzikologijo Filozof-
ske fakultete Univerze v Regensburgu (2002–03). Med letoma 2005 in 2009
je deloval kot asistent na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v
Ljubljani. Leta 2009 je postal docent, leta 2016 pa redni profesor za glasbe-
no-zgodovinske predmete na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru in
Akademiji za glasbo v Ljubljani. Od leta 2011 deluje kot glavni in odgovor-
ni urednik osrednje slovenske muzikološke publikacije Muzikološki zbor-
nik. Raziskovalno se osredotoča na vprašanja, povezana z glasbo od 19. sto-
letja do danes, posebej s tisto, ki se tako ali drugače dotika slovenskega in
češkega kulturnega prostora. Je avtor treh znanstvenih monografij. Od leta
2016 vodi mednarodni muzikološki simpozij Slovenskih glasbenih dnevov.

Ingeborg Zechner (ingeborg.zechner@sbg.ac.at)
je študirala muzikologijo in poslovno ekonomijo na Univerzi v Gradcu.
Leta 2014 je doktorirala na področju historične muzikologije z disertacijo o
italijanski operi v Londonu v 19. stoletju. Disertacija bo v letu 2017 izšla pri
založbi Böhlau kot monografija. V študijskem letu 2013/2014 je bila preje-
mnica štipendije Houghton Library (Harvard University). Dosedaj je učila
že na univerzah v Gradcu, Salzburgu in na Dunaju. Od julija 2015 je sode-
lavka na Gluck-Forschungsstelle Univerze v Salzburgu. V svojem razisko-
valnem delu se osredotoča na opero 18. in 19. stoletja, družbeno in kulturno
zgodovino glasbe, migracijo, intermedijskost in filmsko glasbo.

462
   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469