Page 463 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 463
av t o r j i
Jonske univerze. Trenutno piše knjigo z naslovom Black Sea Sketches: Mu-
sic, Place and People.
Cristina Scuderi (cristina.scuderi@uni-graz.at)
je podoktorska raziskovalka in asistentka na Univerzi v Gradcu. Diplomi-
rala je iz orgel, čembala in elektronske glasbe. Potem, ko je sodelovala z gle-
dališčem La Fenice, fundacijo Rinascimento Digitale Foundation ter uni-
verzama v Fribourgu in Stuttgartu, je poučevala na univerzah v Padovi in
Firencah kakor tudi na konservatoriju v Benetkah. Je prejemnica števil-
nih štipendij in od leta 2005 tudi sodirektorica Mednarodnega tekmovanja
skladateljev v Vidmu ter Festivala nove glasbe Contemporanea. Trenutno se
ukvarja z raziskavami italijanske dokumentacije o operi v Istri in Dalma-
ciji v 19. stoletju.
Lubomír Spurný (L.Spurny@seznam.cz)
je profesor muzikologije na Inštitutu za muzikologijo Masarykove univerze
v Brnu. V središču njegovega raziskovalnega zanimanja je predvsem glas-
bena teorija in estetika v prvi polovici 20. stoletja. Poleg tega je avtor knjig
o Heinrichu Schenkerju in Aloisu Hábi ter urednik številnih drugih mono-
grafij in znanstvenih revij.
Katarina Tomašević (katarina.tomashevic@gmail.com)
je dolgoletna raziskovalka na Inštitutu za muzikologijo SASA (Beograd).
Je avtorica knjige Serbian Music on the Cross-Roads between East and
West? On Dialogue between the Traditional and the Modern in Serbian Mu-
sic between Two World Wars (2009). Bila je tudi urednica dveh monografij
Beyond the East-West Divide: Rethinking Balkan Music’s Poles of Attracti-
on, 2015; Davorin Jenko (1935–1914). Contributions to Cultural Remembran-
ce. Objavila je številne znanstvene članke doma in v tujini ter med letoma
2006 in 2010 delovala kot glavna urednica mednarodne znanstvene revi-
je Muzikologija. Od leta 2011 je urednica zbornika Matica Srpska Journal of
Stage Arts and Music.
Katarina Trček Marušič (katarina.trcek@zrc-sazu.si)
je leta 2015 zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Orgle in orgelska
glasba v slovenski kulturni zgodovini do nastopa cecilijanstva. V njej je raz-
iskovala orgle, orgelske mojstre in orgelsko glasbo na Slovenskem do leta
1877. Od leta 2014 je kot asistentka zaposlena na Muzikološkem inštitutu
461
Jonske univerze. Trenutno piše knjigo z naslovom Black Sea Sketches: Mu-
sic, Place and People.
Cristina Scuderi (cristina.scuderi@uni-graz.at)
je podoktorska raziskovalka in asistentka na Univerzi v Gradcu. Diplomi-
rala je iz orgel, čembala in elektronske glasbe. Potem, ko je sodelovala z gle-
dališčem La Fenice, fundacijo Rinascimento Digitale Foundation ter uni-
verzama v Fribourgu in Stuttgartu, je poučevala na univerzah v Padovi in
Firencah kakor tudi na konservatoriju v Benetkah. Je prejemnica števil-
nih štipendij in od leta 2005 tudi sodirektorica Mednarodnega tekmovanja
skladateljev v Vidmu ter Festivala nove glasbe Contemporanea. Trenutno se
ukvarja z raziskavami italijanske dokumentacije o operi v Istri in Dalma-
ciji v 19. stoletju.
Lubomír Spurný (L.Spurny@seznam.cz)
je profesor muzikologije na Inštitutu za muzikologijo Masarykove univerze
v Brnu. V središču njegovega raziskovalnega zanimanja je predvsem glas-
bena teorija in estetika v prvi polovici 20. stoletja. Poleg tega je avtor knjig
o Heinrichu Schenkerju in Aloisu Hábi ter urednik številnih drugih mono-
grafij in znanstvenih revij.
Katarina Tomašević (katarina.tomashevic@gmail.com)
je dolgoletna raziskovalka na Inštitutu za muzikologijo SASA (Beograd).
Je avtorica knjige Serbian Music on the Cross-Roads between East and
West? On Dialogue between the Traditional and the Modern in Serbian Mu-
sic between Two World Wars (2009). Bila je tudi urednica dveh monografij
Beyond the East-West Divide: Rethinking Balkan Music’s Poles of Attracti-
on, 2015; Davorin Jenko (1935–1914). Contributions to Cultural Remembran-
ce. Objavila je številne znanstvene članke doma in v tujini ter med letoma
2006 in 2010 delovala kot glavna urednica mednarodne znanstvene revi-
je Muzikologija. Od leta 2011 je urednica zbornika Matica Srpska Journal of
Stage Arts and Music.
Katarina Trček Marušič (katarina.trcek@zrc-sazu.si)
je leta 2015 zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Orgle in orgelska
glasba v slovenski kulturni zgodovini do nastopa cecilijanstva. V njej je raz-
iskovala orgle, orgelske mojstre in orgelsko glasbo na Slovenskem do leta
1877. Od leta 2014 je kot asistentka zaposlena na Muzikološkem inštitutu
461