Page 463 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 463
av t o r j i

Jonske univerze. Trenutno piše knjigo z naslovom Black Sea Sketches: Mu-
sic, Place and People.

Cristina Scuderi (cristina.scuderi@uni-graz.at)
je podoktorska raziskovalka in asistentka na Univerzi v Gradcu. Diplomi-
rala je iz orgel, čembala in elektronske glasbe. Potem, ko je sodelovala z gle-
dališčem La Fenice, fundacijo Rinascimento Digitale Foundation ter uni-
verzama v Fribourgu in Stuttgartu, je poučevala na univerzah v Padovi in
Firencah kakor tudi na konservatoriju v Benetkah. Je prejemnica števil-
nih štipendij in od leta 2005 tudi sodirektorica Mednarodnega tekmovanja
skladateljev v Vidmu ter Festivala nove glasbe Contemporanea. Trenutno se
ukvarja z raziskavami italijanske dokumentacije o operi v Istri in Dalma-
ciji v 19. stoletju.

Lubomír Spurný (L.Spurny@seznam.cz)
je profesor muzikologije na Inštitutu za muzikologijo Masarykove univerze
v Brnu. V središču njegovega raziskovalnega zanimanja je predvsem glas-
bena teorija in estetika v prvi polovici 20. stoletja. Poleg tega je avtor knjig
o Heinrichu Schenkerju in Aloisu Hábi ter urednik številnih drugih mono-
grafij in znanstvenih revij.

Katarina Tomašević (katarina.tomashevic@gmail.com)
je dolgoletna raziskovalka na Inštitutu za muzikologijo SASA (Beograd).
Je avtorica knjige Serbian Music on the Cross-Roads between East and
West? On Dialogue between the Traditional and the Modern in Serbian Mu-
sic between Two World Wars (2009). Bila je tudi urednica dveh monografij
Beyond the East-West Divide: Rethinking Balkan Music’s Poles of Attracti-
on, 2015; Davorin Jenko (1935–1914). Contributions to Cultural Remembran-
ce. Objavila je številne znanstvene članke doma in v tujini ter med letoma
2006 in 2010 delovala kot glavna urednica mednarodne znanstvene revi-
je Muzikologija. Od leta 2011 je urednica zbornika Matica Srpska Journal of
Stage Arts and Music.

Katarina Trček Marušič (katarina.trcek@zrc-sazu.si)
je leta 2015 zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Orgle in orgelska
glasba v slovenski kulturni zgodovini do nastopa cecilijanstva. V njej je raz-
iskovala orgle, orgelske mojstre in orgelsko glasbo na Slovenskem do leta
1877. Od leta 2014 je kot asistentka zaposlena na Muzikološkem inštitutu

461
   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468