Page 11 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
znam preglednic
3.1 Razlike med teorijami poučevanja glede na njihov cilj, poudarek,
vodeče principe in odprtost · 42
4.1 Primerjava tradicionalnega in spoznavno-konstruktivističnega modela
učenja ter pouka · 52
4.2 Razlike med sodelovalnimi skupinami in tradicionalnimi skupinami
v razredu · 71
7.1 Matematični sklopi in vsebine teme Geometrije in merjenja v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 91
7.2 Matematični sklopi in vsebine teme Aritmetike in algebre v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 92
7.3 Matematični sklopi in vsebine teme Logike in jezika v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 92
7.4 Matematični sklopi in vsebine teme Obdelave podatkov v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 93
8.1 Časovna razporeditev kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
skozi šolsko leto pri matematiki v 3. razredu OŠ · 106
9
3.1 Razlike med teorijami poučevanja glede na njihov cilj, poudarek,
vodeče principe in odprtost · 42
4.1 Primerjava tradicionalnega in spoznavno-konstruktivističnega modela
učenja ter pouka · 52
4.2 Razlike med sodelovalnimi skupinami in tradicionalnimi skupinami
v razredu · 71
7.1 Matematični sklopi in vsebine teme Geometrije in merjenja v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 91
7.2 Matematični sklopi in vsebine teme Aritmetike in algebre v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 92
7.3 Matematični sklopi in vsebine teme Logike in jezika v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 92
7.4 Matematični sklopi in vsebine teme Obdelave podatkov v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju · 93
8.1 Časovna razporeditev kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
skozi šolsko leto pri matematiki v 3. razredu OŠ · 106
9